آبنما طراحی و اجرای انواع آبنما با قیمت استثنایی : آبگون دیزاین | elitarchgroup

آبنما طراحی و اجرای انواع آبنما با قیمت استثنایی : آبگون دیزاین | elitarchgroup

نحوه نگهداری بعد از ساخت، انتخاب مکان مناسب جهت طراحی و اجرا، رعایت اصول صحیح اجرا از لحاظ تاسیساتی و مکانیکی در طراحی آبنما بسیار مهم می باشد. در طراحی آبنما دیواری ، انتخاب نوع آن اهمیت بسیار زیادی دارد. آبنما دیواری صخره ای یکی از زیباترین نوع آبنما دیواری به حساب می آید.

استفاده از این نوع آبفشان ها در محیط های تفریحی می تواند جذابیت بسیار زیادی نمای شیشه ای داشته باشد. این نوع آبنما اصولا به فضای بیشتری برای اجرای آن نیاز است و در ابعاد بزرگتری ساخته می‌شود. همانطور که از نام آبنماهای خارجی پیداست، برای فضای باز و محوطه‌ها مناسب هستند، بعنوان مثال در مراکز تفریحی، پارک‌ها، مراکز تجاری، انواع محیط‌های باز و همچنین در مواردی هم در فضای سبز باغ ویلا، کاربرد دارند.

  • این سبک معمولا، در ویلا‌هایی با طراحی سنتی دیده می‌شود و در معماری باستان بسیار محبوب بوده است.
  • در باغها و پاركهاي کوچک شهري، بهتر است که آبنما به شیوه منظم طراحی شود.
  • طراحی مبلمان اطراف آبنما در ایجاد فضاهای دلنشین بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • البته نباید فراموش کرد که طراحی آبنما و اجرای آ بنما ر از اصول خاصی پیروی می کند.
  • در درجه دوم مقاومت آبنمای سنگی است که برای محیط هایی مانند باغ که در معرض تهدید باد باران است بسیار مناسب می باشد.

با مشاهده آبنما با طراحی های زیبا احساس شور و نشاط در شما زنده می شود و هم چنین صدای آب در فضای بیرون به شما احساس آرامش و نشاط می دهد. بركه ها داراي اندازه هاي مختلفی است و در پاکسازی هوا و زيبایی محیط بسيار موثر مي‌باشد. برکه ها در اشكال منظم و غير منظم و با اعماق مختلف درمحوطه حياط، وسط پارك، منطقه كوهستاني و يا جنگل كاري ساخته می‌شود. برای زیبایی بیشتر میتوان در کنار برکه از گیاهان متنوعی استفاده کرد. 6- برای اینکه آب در آبنما سرازیر نشود و به بیرون از آبنما ریزش نکند باید مقدار دبی آب به درستی محاسبه شود و نوع ریزش آب و محل ریزش آب به درستی تشخیص داده شود.

تجهیزات ابنما

در ادامه ما قصد داریم 10 مدل از انواع این فواره های آبفشان را به شما معرفی کنیم تا با کاربرد و جزئیات آن بیشتر آشنا شوید. پس از اتمام طراحی مدرن آبنما، زمان آن فرا رسیده است که آبنما مدرن را بسازید، جایی که انتخاب صحیح مواد یک مسئله بسیار مهم تلقی می شود. آبنماهای مدرن می توانند انواع مختلف ساختاری و معماری مانند سنگ ساختمانی و بتن نمایان داشته باشند. ۳) مکان مناسبی را برای آبنمای صخره ای در خانه خود پیدا کنید. باید آن را نزدیک منبع تغذیه (پریز برق) قرار دهید تا پمپ کار کند. همچنین مطمئن شوید که سیم برق نزدیک دیواره است تا از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید.

آبنما دیواری