آموزش کامل کارکردنترید،انتقال،برداشت،واریز و با صرافی کوکوینkucoin فارس بلاکچین

با انتخاب گزینه Select a Coin رمزارزی که قصد دریافتش دارید را انتخاب کنید. در این بخش سفارشات خرید و فروش، که در حال انجام شدن است، و به رنگ سبز و قرمز نمایش داده می‌شود. با فعال‌کردن این آپشن، کارمزد صرافی برای شما با لحاظ تخفیف از کوین KCS پرداخت می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم کپی‌تریدینگ دارایا، عملکرد بهترین تریدرها را بررسی کرده و پشت دست آن‌ها حرکت کنید. در قسمت KCS Bonus شما می‌توانید توکن کوکوین یا KCS را هولد کنید و سود سالیانه دریافت کنید. داخل قسمت بازارهای اصلی رفته و تتر/تومان رو انتخاب کنید و تتر بخرید.

بازاریاب دیجیتال و چند نکته قبل از اقدام

همواره توجه داشته باشید نوع شبکه انتقال ارز همواره باید برای فرستنده و گیرنده ارز دیجیتال یکسان انتخاب شود. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام در کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. بخش آبی رنگ همان آدرس والت میباشد که به صورت یک سری حروف و اعداد نمایش داده میشود. آدرسهای والت یا همان آدرس کیف پول متناسب نوع ارز انتخابی و همچنین نوع شبکه انتقال متفاوت میباشند. پس از آنکه دارایی مدنظر را از صرافی وام گرفتید، حساب مارجین شما آماده انجام معامله و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است. در اپلیکیشن کوکوین تمام امکانات صرافی اعم از معاملات مارجین، اسپات، تریدینگ ربات، P2P، واریز و برداشت و… در دسترس کاربران قرار گرفته است. دفتر سفارشات شامل لیستی از سفارشات خرید و فروش جفت ارز انتخابی کاربر است.

یعنی اگر می خواهید معامله‌ای در بخش فیوچرز انجام دهید، باید دارای خود را از بخش Main Account به این قسمت انتقال دهید. ⊗ توجه داشته باشد رمزی که در کنار بارکد نوشته شده است را حتما یک جا یادداشت کنید تا در صورت، گم‌شدن تلفن همراه‌تان بتوانید به حساب خود دسترسی داشته باشد. برای فعال سازی لایه های امنیتی حساب خود نشانگر موس را روی علامت مربوط به حساب خود نگه دارید و وارد بخش Account Security شوید. قطعا با این وضع اقتصادی در ایران بهترین راه برای پیشرفت و پس انداز ، درآمد دلاری میباشد که امیدواریم دانش آن را یاد بگیرید و بتوانید سود های خوبی از آن خودتان کنید . برای شما منویی باز می شود که باید نماد رمز ارزی که می خواهید را سرچ نمایید، توجه داشته باشید فقط نماد نه چیز دیگر.

با انتخاب گزینه Return به صفحه قبلی رفته و آخرین مورد امنیتی یعنی Withdrawal Safety Phrase را تنظیم کنید. برای شروع مراحل این قسمت بر روی گزینه “set” کلیک کنید. در آخر با انتخاب گزینه آبی‌رنگ “Return” در سمت چپ تصویر کلیک کرده و به صفحه قبلی هدایت می‌شوید. در این صفحه یک رمز عبور قوی با حداقل 6 رقم (متشکل از اعداد) انتخاب کرده و در باکس دوم رمز عبور انتخاب شده را تکرار کنید. با کلیک بر روی گزینه “set” روبه‌روی عبارت ” Trading Password” وارد صفحه‌ای مانند تصویر بالا خواهید شد. کد را در باکس مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه سبزرنگ “Next” کلیک کنید.

اما، ساده ترین راه برای گریز از این پیچیدگی ها و جلوگیری از بروز مشکل، این است که از طریق کد دو عاملی و بدون نیاز به فرآیند احراز هویت، در این سایت، فعالیت داشته باشید. ثبت نام در صرافی کوکوین بسیار آسان می باشد اما در ابتدا باید به این نکته متذکر شویم که باید از VPN یا VPS استفاده کنید. در اکثر مواقع افراد برای صرفه جویی در هزینه از VPN با آی پی ثابت استفاده می کنند اما برای این که با مشکل مواجه نشوید پیشنهاد می کنیم از VPS استفاده کنید. البته اگر با این مشکل مواجه شدید پیشنهاد می کنیم از طریق صفحه تماس با ما با تیم پشتیبانی وب سایت دکتر صادقی نیا تماس حاصل فرمایید تا از طریق روش های قانونی مبلغ را برای شما آزاد کنند. صرافی کوکوین یکی از صرافی های آنلاین در دنیای ارزهای دیجیتال است که از ویژگی های آن می توان به امنیت بالا امکانات پیشرفته این پلتفرم اشاره کرد. در واقع صرافی کوکوین یک بستر جهانی جهت خرید و فروش ارز دیجیتال است که صدها هزارکاربر از سرتاسر جهان در آن مشغول به خرید و فروش چیزی بیش از 400 نوع ارز دیجیتال هستند.

واریز و برداشت در کوکوین

آموزش کامل کارکردنترید،انتقال،برداشت،واریز و با صرافی کوکوینkucoin فارس بلاکچین

در این مرحله به صفحه‌ای مشابه تصویر بالا هدایت می‌شوید. در قسمت Amount میزانی که می‌خواهید منتفل کنید را وارد کنید. قسمت نمودار و همچنین تایم فریم‌های مختلف از جمله 5m،30m،45m،4h و 1D قابل مشاهده و تنظیم می‌باشد. در این صفحه گزینه‌های زیادی وجود دارد که به طور کامل با اعداد 1 تا 6 توضیح خواهیم داد.