اتاق فرار های اکشن | allescape

برای مثال اتاق فرار تعاملی ، ترسناک ، فانتزی داشته باشیم که تعامل و فانتزی هر دو غیر ترسناک هستند ولی در کنار بازی های ترسناک هم می توانند قرار بگیرند. اتاق فرار (شکنجه گاه زامبی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله دلاوران واقع شده است. اتاق فرار (کوری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است. دکوراسیون اسکیپ روم باید به گونه ای باشد که وقتی وارد آن می شوید اصلاً زمان و مکان را از یاد ببرید. یادتان برود یک انسان قرن بیست و یکمی هستید در دل تهران بزرگ.

  • خانم اسمورل که در سال ۱۹۴۲ و در اواسط جنگ جهانی دوم از لندن به همراه دو فرزند.
  • ژانر اکشن در سینما و بازی‌های ویدئویی به ژانرهایی گفته می‌شود پر از حادثه، در گیری‌های فیزیکی، جنگی و بعضاً رزمی است.
  • این ایده می‌تواند ترسناک‌ترین اتاق فرار باشد اما برای طراحی آن باید هزینه‌ کنید.
  • این شرکت با هدف ایجاد اتاق فرار با ژانرهای مختلف شروع به فعالیت کرد.

این فضا ممکن است یک خانه بزرگ باشد یا یک اتاق بسیار کوچک، این به سناریو بستگی دارد. هر چقدر اتاق فرار شما معروف‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، در همان ابتدا با دیدن طراحی دچار دلهره خواهید شد. البته تقریبا سناریو‌های آدم‌ربایی و گروگان گیری، دزدان دریایی، شکار گنج، زامبی‌ها، خانه‌های خالی از سکنه، زندان‌ها، و آزمایشگاه‌های علمی بسیار محبوب و متعارف هستند. یک فیلم کاملا سرگرم کننده و پر از ایده های ناب و غافلگیر کننده است. شش غریبه در این فیلم برگزیده می شوند، تا برای رسیدن به جایزه ده میلیون دلاری با هم رقابت کنند.

کار تیمی را فراموش نکنید

سبک اصلی این اتاق فرار، همان طور که انتظار دارید، ترسناک و سسورئال است. این یعنی باید خودتان را برای مواجه با انواع اتفاقات فانتزی و ترسناک آماده کنید. به همین خاطر معمولاً کسانی که از قبل تجربه بازی در اتاق فرار را داشته‌اند در این سناریو شرکت می‌کنند. این بازی در دی ماه سال ۱۳۹۸ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آی طراحی و ترسناکترین اتاق فرار کرج اجرا شد. در این بازی، به ترس تمامی بازیکنان با دقت و جزئیات کامل فکر شده است.

اتاق تنفس BREATHING ROOM (

اتاق فرار های اکشن | allescape

در جهان بازی اتاق فرار زیادی وجود داره که حتی برخی از آنها سناریو خود را از همین فیلم های اتاق فرار برداشت کرده اند و در بعضی معماها از فیلم اتاق فرار الهام گرفته اند. این اتاق فرار یکی از بازی های مجموعه اویل اسکیپ بوده و در منطقه چیتگر تهران واقع شده است. داستان بازی از این قرار است که در یک شهربازی قدیمی و مهیج که دارای مشتریان زیادی بود، دلقک مهربانی به نام کایچر حضور داشت که علت محبوبیت این شهربازی بود. در یکی از روزها به علل نامعلومی کایچر بدون دلیل گم شد و دیگر در آن شهربازی حضور پیدا نکرد.

هیچ بازی دیگری در دنیا امکان تجربه این حس را به شما نمی‌دهد. حالا زمان فرار است چرا که متوجه می شوید 4 سالی می شود که افرادی که وارد اتاق فرار قاسم می شوند، از آن خارج نمی شوند. شما به همراه 3 تا 8 نفر از دوستانتان، 90 دقیقه فرصت دارید تا این مشکل را حل کنید. اگر به تماشای سریال ها یا فیلم های سینمایی ژانرهای ترسناک، ماجراجویی، اکشن، وسترن و. مثل فرار از زندان، رزیدنت اویل، ارباب حلقه ها، 3 گانه آنابل و. علاقه دارید، احتمالا تا به حال این فکر به ذهنتان خطور کرده که اگر شما در این سریال ها و فیلم ها حضور داشته باشید، چه اتفاقاتی را رقم خواهید زد.

اتاق فرار اکشن