بایگانی‌های آداپتور شارژر لپ تاپ فروشگاه رفسنجانی مشهد استوک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

بایگانی‌های آداپتور شارژر لپ تاپ فروشگاه رفسنجانی مشهد استوک-شارژر لپتاپ مستر جانبی با توجه به مفاهیمی که توضیح داده شد اگر شارژری با مشخصات یکسان (ولتاژ، جریان و توان) یکسان در اختیار داشتید می توانید از آن برای شارژ کردن باتری لپ تاپ استفاده کنید. خراب شدن شارژر های لپ تاپ یک امر بسیار طبیعی است و ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد. نوسان برق، آب خوردگی، ضربه خوردن و قطع شدن کابل شارژر از جمله عواملی هستند که باعث خراب شدن شارژر می شود. خوشبختانه تقریبا شارژر تمامی مدل های لپ تاپ در بازار موجود می باشند، اما شما قبل از خرید باید اطلاعاتی در رابطه با شارژر مورد نیاز خود داشته باشید تا از صرف هزینه اضافی جلوگیری نمایید.

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت

وقتی شما بخواهید از آن شارژر خراب مجدداً استفاده کنید، ممکن است به سخت افزار و بخش‌های داخلی لپ‌تاپ شما آسیب وارد شود. نمایندگی‌های لنوو می‌توانند شما را در عیب یابی شارژر لپ تاپ یاری کنند. تنها کافیست وارد صفحه مربوط به برند لپ تاپ خود بشوید و سفارش تعمیر شارژر لپ تاپ خود را ثبت کنید! کمتر از ۱۵ دقیقه، یک متخصص تعمیر لپ تاپ از شرکت ما مشخص و به شما معرفی می­‌گردد. تعمیر لپ تاپ و لوازم جانبی آن از جمله شارژر لپ تاپ، ممکن است به ظاهر ساده باشد، اما خرابی آن می­‌تواند به سایر قطعات آسیب برساند و حتی باعث سوختن آنها شود.

پیشنهادات شگفت انگیز

این فقط آب و هوا نیست، اجرای برنامه‌های کاربردی سخت بر روی رایانه شما می‌تواند گرمایی را ایجاد کند که باتری شما باید از شارژ لپ تاپ با گوشی آن اجتناب کند. اما با بهینه‌سازی‌ و سفارشی‌سازی‌های سیستم‌عامل مناسب، به‌علاوه برخی عادت‌های خوب، می‌توانید بدون این که به پریز دیواری متصل شوید، بیشتر از همیشه پیش بروید. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.

  • لپ تاپ خود را در برابر نفوذ آب و سایر مایعات محافظت کرده و هنگام نظافت اجزا و قطعات مختلف آن دقت کنید.
  • اولین راه مقابله با ساییدگی سیم شارژر لپ تاپ که همه ما آن را انجام می‌دهیم، تکان دادن قسمت آسیب دیده است.
  • مورد اول همان خروجی مثبت و مورد دوم خروجی منفی شارژر گفته می شود.
  • وقتی این جریان بیش از حداکثر جریان خروجی شارژر لپ تاپ باشد ، بسادگی شارژر میسوزد.
  • در فروشگاه شهر باتری، کابل برق تمام مس با کیفیت بسیار عالی عرضه می شود که نیاز شما خریداران به تهیه کابل برق را برآورده می نماید.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای لپ تاپ شما ایجاد شود، فرسودگی کابل شارژ لپ تاپ است که برای رفع آن باید کابل را تعویض کنید. کابل سیستم شما بر اثر استفاده طولانی مدت، برخورد به سایر اجسام، تاخوردگی و … دچار فرسایش و ساییدگی می‌­شود. این خرابی علاوه بر اینکه ظاهر خوبی ندارد و سیم شارژرتان را شلخته می‌کند بسیار خطرناک است چرا که ممکن است موجب اتصال و حتی انفجار شود و آسیب­‌های جدی به لپ تاپ شما وارد ­کند.

همه آداپتور های پارتاکو دارای 6 ماه گارانتی تعویض و یک هفته مهلت تست می باشند تا شما بتوانید با اطمینان خرید کنید. برای اینکه چنین اتفاقاتی نیفته، شما می تونید از کارشناسای ارشدتعمیر لپ تاپدر نمایندگی اچ پی مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. همکارای ما با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و به روزی که در اختیار دارن، می تونن مشکلات و اختلال های عملکردی شارژر لپ تاپ شما رو به بهترین شکل برطرف کنن و عملکرد اون رو به حالت عادی برگردونن.

شارژر سونی SONY 19.5V 6.2A ORGINAL