بتونه کاری و درزگیری کناف ویدیوی آموزشی بتونه کاری و درزگیری کناف | alborzpainting

بتونه کاری و درزگیری کناف ویدیوی آموزشی بتونه کاری و درزگیری کناف | alborzpainting

برای نصب صفحات گچی و صفحات مرکب بر روی سطوح ساخته شده با مصالح بنایی، از این چسب که از گچ و مواد افزودنی ساخته شده است، استفاده می شود. شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. مرکز فروش کارتن پلاست قیمت کارتن پلاست مرکزپخش کارتن پلاست
قیمت کارتن پلاست شفاف قیمت کارتن پلاست رنگی

فروش مستقیم انواع اسلب سرامیکهای وکیوم لمینت

اگر که مراحل بتونه درزگیری و ماستیک کاملا اصولی و توسط افراد ماهر انجام شود سطح نهایی کار کاملا صاف و یکدست و عاری از هرگونه ترک خواهد بود. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که اجرای فایبر سمنت و علی الخصوص بتونه سمنت برد و درزگیری آن باید توسط شرکت های دارای صلاحیت و افراد دارای تخصص لازم انجام گردد. اگر از بتونه های نامناسب جهت درزگیری فایبر سمنت استفاده شود ممکن است پس از قرار گرفتن در فضای خارجی بر اثر عوامل جوی ، محل درزها دچار ترک خوردگی شود. اگراجرای بتونه درزگیری بصورت اصولی انجام شود و از بتونه مناسب نیز استفاده گردد سطح کار بدون هیچگونه ترکی خوردگی باقی خواهد ماند.

فرمولاسیون بتونه کناف

پودرهای نازک کاری یونیزه رومولو در کیسه های ۵ – ۱۰ کیلوگرمی عرضه می گردد. برای رفع لكه هایی كه به صورت ترك های ریز هستند باید از بتونه استفاده كنیم كه در ادامه به روش ساخت بتونه و نحوه ترمیم ترك می پردازیم. هرگونه سوال، پرسش و ابهام درباره محصولات به صورت تلفنی برطرف می گردد. کرنربید برای گوشه ها مورد استفاده است در حالی که نوار تیپ برای سایر سطوح قابلیت استفاده دارد. شاید این موضوع مهم به نظر نیاید اما کافی است با تابش نور به سطح مورد نظر زشتی و نازیبایی های سطح مورد نظر و پستی بلندی ها بیش از پیش خود را نمایان کنند.

دوره جامع آموزش کفپوش‌ اپوکسی

ماستیک این قابلیت را دارد که بدون ایجاد سایه پس از رنگ آمیزی، رنگ  کمتری استفاده شود که این موضوع کاهش هزینه ها را به همراه دستمزد نقاشی ساختمان بدون مصالح دارد. پس از بتونه کاری کناف نوبت سمباده زدن آن است طوری که کاملا یکدست و صاف باشد. در صورت تماس و برخورد بتونه درزگیر کناف (کی پلاس پارس) با پوست، چشم ها یا دهان سریعا با آب شستشو داده شود. در اجرای فایبر سمنت طرح چوب نیازی به استفاده از بتونه سمنت برد نمی باشد زیرا فایبر سمنت طرح چوب یا به صورت کرکره ای اجرا می شود و یا به صورت درز نمایان، که در هر دو صورت نیاز به استفاده از بتونه فایبر سمنت برد نمی باشد. نکته مهم دیگر این است که شما باید قبل از بتونه کاری، درزهای موجود را ببندید. نوار کناف باعث می شود که بتونه روی کار بچسبد و به صورت ناگهانی درنیاید.

  • استفاده از این محصول علاوه بر برتریهای فنی، از نظر اقتصادی نیز به دلیل پوشش سطح بیشتر و کاهش چشمگیر مصرف رنگ در هنگام اجرا، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • روش استفاده از این نوار نیز به این شکل است که با چسباندن این نوارها به دو طرف درز یا شکاف قرار داده تا بتونه خشک شود.
  • به خاطر اینکه نرم‌تر هستش و قالب پذیر تر و سنباده راحت‌تر می‌خورد به عنوان لایه دوم بتونه  استفاده می‌شود.
  • و برای درزگیری درز بین صفحات روکش دار گچی و محل پیچ ها استفاده می شود.
پودر درزگیر کناف 25 کیلویی است و برای شکاف های بزرگ و مراحل اولیه بتونه کاری استفاده می شود در صورتی که ماستیک کناف 5 کیلویی است و تنها برای مراحل نهایی بتونه کناف و حتی بتونه کاری دیوار استفاده می شود. قبل از شروع به بتونه کاری کناف ، سطوح موردنظر را از هر گونه آلودگی، گرد و غبار و چربی پاک کنید. برای بتونه کاری کناف، باید این کار را در دو مرحله انجام دهید و به جزئیات نوشته شده روی پودر بتونه کاری توجه داشته باشید. گاهی وقتا در بتونه کاری کناف فضاهای وجود دارد که درزها دیده می‌شوند ولی کاردک و لیسه داخل نمی‌رود و من در ای مواقع از این روش استفاده می‌کنم که یک قلم کوچک را به بتونه آغشته می‌کنم و به کمک قلم‌مو بتونه را وارد درز کناف می‌کنم تا درز دیده نشود. در این بخش می خوام تمام ابزار و وسایل بتونه کاری کناف رو بهتون معرفی کنم و روش درست استفاده کردن از اون رو بهتون آموزش بدم. در این مرحله با کاردک و لیسه بتونه کناف آماده شده را که در مراحل قبل درست کردید را روی نوار طیف می کشید.