برنامه فیزیکی هتل و ریز فضاهای طراحی هتل 4 ستاره مهندسی دانلود | memarinavaz

این هتل به مناطق خصوصی، نیمه خصوصی، عمومی، گاه به گاه و نیمه مناسبت تقسیم می ضوابط طراحی هتل 5 ستاره شود. این هتل شامل 93 اتاق مهمان و ویلا است که هر کدام مشرف به چشم انداز کویر، استخرهای شنای مرکزی با رستوران ها، اسپا و حمام، مرکز تناسب اندام و امکانات جلسه هستند. مجموعه هتل دارای ویلاهای رویال مجزا به مساحت 800 متر مربع فضای سرپوشیده با یک سالن استراحت و اتاق های غذاخوری غرق شده است.چیدمان هتل دارای طرح های عربی و شمال آفریقا با پالت رنگ های بیابانی است. این هتل در نزدیکی بازارهای مرجان، ونوس و مروارید قرار گرفته است. به‌طور متوسط فاصله این هتل تا دریا چیزی حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارد. با این اوصاف اگر به دنبال یک اقامت کم‌هزینه در کیش هستید، این یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت شماست.

  • ساختمان این مجموعه طراحی مدرن دارد و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
  • سازندگان هتل ارم هم به این موضوع توجه زیادی داشته‌اند و همین موضوع دلیلی شده که این طرح را برای هتل پیاده کنند.
  • در عوض، مسافران مدرن وقتی پس از یک روز طولانی دوری از خانه به اتاق هتل باز می گردند، انتظار تجربه آرامش بخشی را دارند.
  • هتل ستاره کیش اقامتگاه مناسبی برای آن‌هایی است که می‌خواهند دور از سروصدا اقامتی ساده و بدون هزینه را تجربه کنند.
  • طراحی داخلی تنها برای اهداف زیبایی شناسی نیست، بلکه خدماتی است که هتل به مشتری و نوع محیطی که با کمک طراحی ایجاد می کنید ارائه می دهد.

برنامه فیزیکی هتل و ریز فضاهای طراحی هتل 4 ستاره مهندسی دانلود | memarinavaz

در روزهای آفتابی، این دیوارهای بیرونی شیشه ای می تواند به طور کامل باز شود و منطقه صندلی آرام فورا بخشی از فضای بیرونی می شود. نور خورشید قوی هیزم آسمان و ساحل سفید را به ارمغان می آورد، که با آن رنگ طراحی معماری را بازتاب می دهد. طرح پیشخوان لابی و دفاتر ادرای ، برای ایجاد واکنش مثبت میهمانان نسبت به هتل حائز اهمیت زیادی است . در حالیکه تمام میهمانان با پیشخوان لابی در ارتباط  می باشند ، بسیاری از مراجعه کنندگان با کارکنان بخش فروشگاهی و یا غذا خوری یا با معاونین مدیریت سرو کار دارند .

این گروه از گزینه‌های اقامتی کیش هرچند در گروه هتل‌های گران‌قیمت قرار ندارند، اما به‌هیچ‌وجه نمی‌توان گفت هتل‌های ارزان یا کم‌کیفیتی هستند. برای رزرو و خواندن نظرات کاربران این هتل فوق‌العاده به هتل شایان کیش در علی بابا مراجعه کنید. برای رزرو و خواندن نظرات کاربران این هتل فوق‌العاده به هتل داریوش کیش در علی بابا مراجعه کنید.

مسافران کدام هتل های کیش را بیشتر می‌پسندند؟

براساس نظرات و تجربه‌های واقعی مسافران، صبحانه‌های هتل داریوش آنقدری تنوع دارد که بعد از یک هفته اقامت، احساس رضایت داشته باشید. لابي علاوه برمعرفي شخصيت هتل به صورت فضاي اصلي ارتباطي است كه ميهمان ها را به سمت پيشخوان لابي، آسانسورها، اماكن عرضه غذا و نوشيدني، اتاق هاي جلسات و ضيافات، مجموعه ورزشي و ساير فضاهاي عمومي هدايت مي كند. از دیگرعملكردهاي لابي كانون كنترل است كه درآن كاركنان به صورت بصري بر مسيرهاي دسترسي به هتل نظارت مي نمايند.

هتل های پنج ستاره رده بالا

بیشتر مناطق به گونه ای طراحی شده اند که عملکردهای داخلی و خارجی را بدون ایجاد اختلال در حریم خصوصی یکدیگر ترکیب می کند. هنگامی که طراحی صحیح مناطق را انجام می دهید، تحول در خدمت به اهداف متعدد برای بازدیدکنندگان موفق خواهد بود. استراحتگاه ها و هتل ها به سرعت در حال تغییر هستند تا بازدیدکنندگان امروزی را در خود جای دهند. اگر روی انواع دیاگرام فضایی هتل ها تمرکز کنیم، می بینیم که عملکردهای مختلفی را همزمان انجام می دهد. ساختار به گونه ای طراحی شده است که عملیات حیاتی را انجام می دهد و همچنین مهمانان را سرگرم می کند. فضاهای انعطاف پذیر به گونه ای طراحی شده اند که برای مناطق عملکردی خاص انتقالی باشند.

الزامات و استاندارد های درطراحی اتاق های هتل