بهترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۲۰ کدام اند ؟

خرید با بهترین قیمت بازار ایران نیاز به مشاوره خرید لپ تاپ گیمینگ دارید؟ در این بین اما انتخاب بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو تا حد زیادی به سلیقه گیمرها بستگی دارد. توجه به برخی نکات باعث میشود تا بتوانید بهترین گزینه موجود را از میان لپ تاپها به راحتی انتخاب کنید. البته همانطور که گفتیم این لپ تاپ فقط برای کارهای روزمره و یا مرور وب مناسب است و قابلیت چندانی ندارد ، اما به نظر یکی از بهترین محصولات خواهد بود. تمام درگاه ها و اسلات های مورد نیاز در هر دو طرف لپ تاپ قرار گرفته اند ، و نوت بوک HP 15-dy1036nr را به صورت بسته کاملی برای برنامه نویسان تبدیل کرده است.

این محصول از نظر طراحی انعطاف پذیری بالایی دارد و میتوانید بهصورت ۱۸۰ درجه آن را خم کنید. دستگاه پیش رو به پردازنده بسیار قدرتمند Core i7 11370H با 12 مگابایت حافظه کش و کارت گرافیک نسل جدید و بسیار قدرتمند RTX 3060 مجهز شده که قدرتی فوقالعاده بالا دارد. سری ROG لپتاپهای ایسوس بسیار مناسب برای آندسته از کاربرانی است میخواهند لپتاپی را خریداری کنند که توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را در بخش گیمینگ داشته باشد. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ باید به چند نکته توجه کنید. نکته مهم در خصوص لپتاپهای گیمینگ این است که با این لپتاپها، هر کاری که با یک لپتاپ معمولی انجام میدهید را میتوانید با سرعت بسیار بالاتر انجام میدهید. لپ تاپ هایی با وزن بسیار کم، آسیب پذیری بیشتری دارند و لپ تاپ های بسیار سنگین نیز کار حمل و نقل و جا به جایی لپ تاپ را دشوار می کنند. بازی های جدید و سنگین بعلت اینکه از پردازنده و GPU نهایت استفاده را می کنند نیاز به فن های بیشتر و مجهزتری جهت خنک کردن سیستم نیاز دارند.

به مشخصات هر یک لپ تاپهای لیست نگاه کاملی انداخته و ببینید که بهراحتی میتوانند بازی موردنظر شما را اجرا کنند یا خیر. در این مطلب ما سعی میکنیم برترین لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو را لیست کنیم تا از بین آنها لپتاپ مورد نظر خود را پیدا کنید. پس به دنبال لپ تاپ گیمینگ لنوو ارزان نباشید و سعی کنید با بودجهای که در اختیار دارید یکی از برترین لپ تاپ های لنوو برای بازی را خریداری کنید. این دستگاه یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ MSI میباشد، سیستمی که مقدار قابلتوجهی از قدرت بازی را در یک شاسی لپتاپ که از نظر اندازه، حجم یا سیستم روشنایی جمع میکند. لپ تاپ ایسوس ROG Strix G15 G513 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس بوده و به نوعی پرچمدار این برند در سری لپ تاپ های گیمینگ است. بدنه فلزی G7 باعث میشود یک حس برتری نسبت به G5 داشته باشید. پردازنده اینتل Core I5 نسل یازدهم در کنار 16 گیگابایت رم DDR4 باعث شده تا قدرت بسیار خوبی در اجرا بازی ها داشته باشد. مکمل بسیار مفیدی از پورتها را در این دستگاه میبینیم که همه نیازهای شما را فراهم میکند.

چنانچه در محدودهی قیمتی ۲۰ میلیون تومان بهدنبال لپتاپی برای بازی یا کارهای مهندسی هستید، یکی از ارزشمندترین مدلهای موجود در بازار، لپتاپ لنوو Ideapad Gaming 3 با پردازندهی ۴۵ واتی Core i5-10300H، گرافیک ۴ گیگابایتی Nvidia GTX 1650، رم ۱۲ گیگابایتی، حافظهی ترکیبی ۱۲۸ گیگابایت SSD و یک ترابایت HDD بههمراه صفحهنمایش ۱۵٫۶ اینچی و ۱۲۰ هرتزی Full-HD IPS است. این امر صرفاً به این دلیل بوده که بسیاری به دنبال لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو هستند و دوست دارند مناسبترین پیشنهاد ممکن به آنها داده شود. پیشنهاد می کنیم اگر با قیمت پایین نیاز به یک لپ تاپ قدرتمند دارید ، سری لنوو Legion را انتخاب کنید ، در غیر این صورت سایر مدل ها می تواند گزینه های خوبی باشد. برای یک «پیسی گیمر»، شخصی که کامپیوتر را برای بازی انتخاب کرده، فقط یک چیز اهمیت دارد: کارت گرافیک! اما امروز در یک راهنمای خرید جامع قصد داریم برای همیشه به این مشکلات پایان داده و به صورت تخصصی، شما را با بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در قیمتهای مختلف آشنا کنیم.

علاقهمندان به لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت میتوانند نگاه دقیقی به لپ تاپ Dell G5 15 SE جدید بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون داشته باشند. وب کم مک بوک ایر جدید در مقایسه با مک بوک ایر مبتنی بر اینتل که سال 2020 عرضه شده بود، رنگهای بهتری را به نمایش گذاشته و رنگ پوست در کل تصویر حالت روشنتری به همراه داشت. با این حال، صفحه نمایش Blade 15 جدید، یکی از اولین پنلهای لپ تاپ است که وضوح 1440p را فراهم کرده و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را در اختیار شما میگذارد. با این توضیح، میتوان در انتخاب پنلهای مناسب بازی گزینههای مهمی مثل کیفیتِ بصری پنل و نرخ بازسازی تصویر ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتزی را ملاک برتری در نظر گرفت و بعد از آن در صورت باقیماندن بودجه به سراغ مدلهایی با G-Sync یا Max-Q رفت که البته تاثیری کمتر از داشتن ذخیرهساز SSD در یک محصول مخصوص بازی ایجاد نمیکنند. این محصول جدید و قدرتمند که ظاهری بسیار زیبا و جذاب هم دارد، به پردازنده هشت هستهای و بسیار قدرتمند Ryzen 7 5800H در کنار 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک جدید RTX 3050 Ti مجهز شده تا کاربران مطمئن باشند که بدون هیچ مشکلی قادر به اجرای تمام بازیهای روز هستند.

نه تنها خرید بهترین لپ تاپ موجود در بازار انتخاب بسیاری سختی است. به انتخاب مهدی شجاری، عده زیادی از گرافیست ها و تدوینگر های سطح وب و همینطور تیم دیجی 63 بهترین لپ تاپ برای کار های گرافیکی دقیقا همین لپ تاپ زیر است. در ادامه تعدادی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ بین 40 تا 50 میلیون را به شما معرفی میکنیم. یکی دیگر از مهمترین نکات برای خرید لپ تاپ برنامه نویسی و گیمینگ و کار های گرافیکی ، وجود رم مناسب با فرکانس بالا روی لپ تاپ است. هر چه میزان گرافیک یک لپ تاپ بالاتر باشد، بازی ها با کیفیت بالاتری روی آن اجرا می شوند. بهطور مثال، بازی بایوشاک 2 ریمستر با کیفیت مناسب 2560 در 1600 پیکسل اجرا شده و لگ در آن نمایش داده نمیشود. به اندازه کافی صفحه نمایش آن روشن میشود که در هر شرایط روشنایی قابل استفاده است و برای محافظت از چشم از روکش ضد تابش نور برخوردار است. کلیدهای بهصورت جداگانه و همراه با نور پس زمینه قابل تنظیم در اختیار شما خواهند بود و نور RGB قابل تنظیم هم برای زیبایی هرچه بیشتر کیبورد در اختیار شما خواهد بود. طراحی و زیبایی در کنار مشخصات فنی قدرتمند، همان چیزهایی هستند که در کنار قابلیت حمل و ارگونومی بالا از این محصول انتظار داشتیم و اپل آن را فراهم کرده است.

طراحی لپتاپ ایسر Predator Helios 300 PH315 بسیار زیبا و جذاب است. طراحی ظاهری این محصول به صورت کاملا یکپارچه و یکدست بوده و صفحه کلیدی زیبا و نرم برای آن در نظر گرفته شده است. اگر بخواهیم اشاره ای به این موضوع داشته باشیم بدنیست بدانید که با یک حساب سرانگشتی قیمت محصول میتوانید به قیمت ریالی آن دسترسی پیدا کنید اما لپتاپ Lenovo Legion 5 Pro در بخش سخت افزار از بهترین های روز استفاده نموده است که اگر بخواهیم به یک نمونه اشاره کنیم وجود کارت گرافیک غول از نوع آر تی ایکس مدل 3070 بوده که این بخش توان اجرای گرافیکی ترین بازی های روز دنیا را خواهد داشت. بیشک بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ٧٠ میلیون تومان در بازار که بتواند تمام نیازهای کاربران را به بهترین شکل برطرف کند، محصولی از کمپانی نامآشنای اینتل است؛ دستگاهی بسیار قوی که علاوه بر پدازنده 8 هستهای Core i7 11800H، با کارت گرافیک قدرتمند RTX 3070 و 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 به دست کاربران میرسد تا تمام بازیهای سال 2021 و 2022 را بدون کمترین افت فریم بتوان اجرا کرد. این صفحه نمایش کاملا برای پردازندههایی مانند GeForce RTX 3070 و 3080 مناسب است و دیگر کمبودی احساس نخواهید کرد.

بسته به هزینه ای که برای خرید لپ تاپ می خواهید داشته باشید ، می توانید یک CPU بسیار قدرتمند Core i7 را انتخاب کنید. 12 گیگابایت رم DDR4، یک ترا بایت هارد اس اس دی و 4 گیگا بایت و صفحه 15.6 اینچی این لپ تاپ باعث شده تا کار با آن بسیار جذاب و راحت باشد. بهتر است لپ تاپی با هارد اس اس دی با ظرفیت 128 گیگا بایت یا 256 گیگا را در کنار استفاده از هارد ساتا با ظرفیت 1 ترا بایت را برای خرید در نظر بگیرید. حافظهی داخلی هم از یک حافظه 1 ترابایتی از نوع SSD تشکیل شده است که ظرفیت مناسبی برای ذخیرهی انواع فایلهای حجیم و پرسرعت را همزمان ارائه میدهد. این لپتاپ از کارت گرافیک انویدیا جیفورس GTX 1650 با ۴ گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 استفاده میکند که ترکیبش با پردازنده اصلی، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD، میتواند به خوبی حتی از پس بازیهای روز دنیا هم بر بیاید.

اندازه صفحه نمایش این لپتاپ 15.6 اینچ است . در محدودهی قیمتی ۳۰ میلیون تومان، اولترابوک ویندوزی خاصی را نمیتوان یافت که بهلحاظ قدرت پردازشی، اختلاف فاحشی با مدل معرفیشده در بازهی ۲۵ میلیون تومان داشته باشد؛ اما لپتاپ تبدیلشدنی اچپی Envy X360 با کیفیت ساخت بالا، لولای ۳۶۰ درجه، پردازندهی قدرتمند Core i7 1165G7، حافظهی ۵۱۲ گیگابایتی SSD و نمایشگر لمسی جذابش میتواند برای علاقهمندان دستگاههای هیبریدی انتخاب مناسبی باشد؛ اما توجه داشته باشید که رم ۸ گیگابایتی این دستگاه تنها برای کاربریهای روزمره مناسب خواهد بود، نه چیزی فراتر. یکی از نکات ناامید کننده، این است که مک بوک ایر فعلی از شارژر مگ سیف استفاده نمیکند، اما اپل میتواند در آینده از این فناوریهای جدید و استاندارد برای شارژ آسان دستگاههای جدید خود هم استفاده میکند. بهترین لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی ، اگر به دنبال خرید لپ تاپ و بهترین لپ تاپ برنامه نویسی ، گیمینگ و یا کار گرافیکی در سال 2022 هستید ، در این مطلب بهترین لپ تاپ های قدرتمند ، جدید و حرفه ای را در سال 99 معرفی کردهایم که بهترین انتخاب را برای خرید لپ تاپ خوب داشته باشید. بهترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟

برای اطلاعات بیشتر باید مدل لپتاپ خود را در وبسایت این شرکت جستجو کنید و ببینید کدام قطعات قابل ارتقا هستند. بهترین لپتاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون تومان کدام مدل است؟ لپتاپ گیمینگ لنوو (Lenovo) مدل لیجن ۵ یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ میانرده (تا ۳۰ میلیون تومان) است. به دلیل وجود مشخصات فنی خوب این لپتاپ میتواند یک انتخاب عالی برای خرید باشد. وقتی از انتخابِ درست واحدِ گرافیکی و پردازنده در خریدِ آینده مطمئن شدیم، نوبت به گزینههای مهم دیگری مثل انتخاب نمایشگر و فناوریهای مرتبط با آن و ذخیرهساز مناسب میرسد. لپ تاپ دیگری مانند Alienware m15 R4، تمرکز بیشتری روی قدرت داشته و به طراحی چندان توجهی نکرده است. کمپانی Razer به صورت تخصصی روی طراحی و عرضه لپ تاپهای گیمینگ تمرکز کرده است و Razer Blade 15 هم از این قاعده مستثنی نیست. حافظه جانبی، برای ذخیرهسازی فایلهای بیشتر کاربرد دارد و در کنار عکس و فیلمهایی که ممکن است دوست داشته باشید در آن حفظ کنید، فایلهای کاری و پروژه دانشگاهی شما هم نیاز به حافظه داخلی دارند. این لپ تاپ حرفهای، همراه با ظاهری مربعی شکل و حاشیههای نازک در کنار نمایشگر، روانه بازار شده است و طراحی کاملا مدرنی هم دارد.