به روزترین راهنمای خرید لپ تاپ؛ تمام نکات را بدانید فالنیک | behtarin-laptop

اما می‌توانید ازحافظه‌ SSDبه دلیلاندازه بسیار کوچک، کیفیت و سرعت بالا‌تر، به عنوان جایگزین هارد استفاده نمایید. گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ چند سالیست که از محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده بازار هستند. این خانواده در رده‌های مختلفی ارائه شده‌اند و کاربران ایرانی نیز …

انتخاب جایگزین: لنوو IdeaPad 5

به روزترین راهنمای خرید لپ تاپ؛ تمام نکات را بدانید فالنیک | behtarin-laptop هرچه نرخ به‌روزرسانی تصویر که با واحد هرتز نمایش داده می‌شود، بیشتر باشد نمایشگر در سرعت‌های بالای تصویر، عملکرد بهتری داشته و کمتر تار می‌شود. شدت روشنایی (با واحد nits) دیگر مولفه یک نمایشگر است که برای طراحان و به خصوص کسانی که در محیط‌های باز و پر نور با لپ‌تاپ خود کار می‌کنند، بسیار موثر است. اخرین مورد نیز تاخیر زمانی است که به صورت کسری از ثانیه نمایش داده می‌شود. زیرا تاخیر زمانی بالا در زمان بازی‌های آنلاین آنها را با مشکل مواجه می‌کند. اگر شما نیز کاربری روزمره با لپ‌تاپ خود دارید به گرافیکی بیش از این گرافیک‌ها نیاز ندارید.

با پیشرفت تکنولوژی هدفون‌ها و تغییر سلیقه کاربران، مرز بین هدفون‌های خانگی یا حرفه‌ای با مدل‌های قابل حمل به مرور در حال حذف شدن است. قصد خرید موبایل جدید دارید و در انتخاب خود مردد بهترین لپ تاپ گیمینگ هستید؟ در این مطلب شما را به صورت کامل راهنمایی می‌کنیم. اینتل است که به عنوان پرچمدار قبلی تیم آبی شناخته می‌شود و هنوز هم یکی از بهترین پردازنده‌های موجود است.

۵۱۲ گیگابایت SSD / رم ۸ گیگابایت / Core i5 11320H / Full HD 120Hz / GeForce RTX 3050Ti

وزن این لپ‌تاپ ۲.۲ کیلوگرم است که به خاطر ارگونومی مناسب، به راحتی حمل و جابه‌جا می‌شود. از ویژگی‌های دیگر اچ‌پی ویکتوس ۱۵ می‌توان به پورت‌های متنوع، شیار کارت حافظه، پورت شبکه و کیبورد با نور پس‌زمینه اشاره کرد. معیارهای مهم ما در انتخاب لپ‌‌تاپ‌ها تکنولوژی پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، میزان رم، حافظه‌های SSD و HDD و صفحه نمایش در کنار قابلیت‌های دیگر است.

  • ما به شما پیشنهاد میکنیم برندی را انتخاب کنید که در کشورتان پر فروش تر باشد و به اصطلاح بورس بیشتری داشته باشد تا بعدها جهت خدمات و تامین قطعات به مشکلی برخورد نکنید.
  • از زمان معرفی ویندوز 11 در ماه اکتبر 2021، این نسخه بهبودهایی نیز داشته و بسیاری از باگ‌های آن برطرف شده‌اند.
  • میزان حافظه این لپ تاپ گیمینگ میان رده ۱ ترابایت SSD، از نوع M.2 است.