بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-بک لینک گلدلینک

موارد متعدد دیگری را هم می‌شود ذکر کرد اما فکر می‌کنم تا حدودی متوجه شدیم که مفهوم ارزش بک لینک چیست و چگونه تعیین می‌شود. بعضی از فاکتورها در طول زمان تغییر می‌کنند و بعضی دیگر همیشه ثابت انواع بک لینک (بیشتر ببین) هستند. مثلا مدتی پیش لینک‌هایی که انکر تکست آن‌ها شامل کلمات کلیدی می‌شد موثرتر بودند. این روزها گفته می‌شود که نباید انکر تکست‌ها را بیش از حد بهینه‌سازی کرد و هر چه طبیعی‌تر باشند بهتر است. اما فاکتوری مانند اعتبار سایتی که از آن لینک می‌گیریم، همیشه موثر خواهد بود.

همه سایت های اینترنتی مثل شما لینک های اسپم زیادی دریافت میکنند و الگوریتم های گوگل در حال حاضر قادر به درک این نوع سایت ها و نادیده گرفتن اثرشان هستند. در نتیجه بررسی و پایش مداوم لینک های خارجی نه تنها به شما کمکی نمیکند بلکه ممکن است موجب از دست رفتن جایگاه و برهم خوردن تعادل لینک های شما شود. با ادامه فعالیت و هدف گذاری روی محتوا و لینک سازی باید جایگاه صفحه را نیز در نتایج جستجو بهبود دهید.

در این مثال، مطلبی با موضوع «ساخت ویدیو آموزشی با کمتازیا» منتشر شده است. در صورت استفاده از این پلتفرم، در داخل متن، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با کلیدواژه مطلب مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود. روش دیگر برای گرفتن بک لینک سایت روشی مشابه قبل است با این تفاوت که باید به دنبال لینک‌های خراب در وب‌سایت باشید. برای همین منظور باید سایت‌های معتبر در حوزه تخصصی خود را بشناسید. سپس با استفاده از افزونه کروم به نام «Check My Links»، لینک‌های ۴۰۴ آن سایت را پیدا کنید. این افزونه به سرعت لینک‌های خراب را شناسایی می‌کند با رنگ قرمز نشان می‌دهد.

بک لینک گرفتن از وب‌سایت‌های خبری

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-بک لینک گلدلینک

ازآنجایی‌که کلمات کلیدی انکرتکست نشان‌دهنده موضوع صفحه لینک شده هستند، لذا این پتانسیل را دارند که تأثیر قابل توجهی بر رتبه‌بندی شما داشته باشند. وب سایتی که قصد لینک سازی و یا خرید بک لینک از آن را دارید باید دارای Domain Authority و Page Authority بالاتری نسبت به سایت شما باشند. ولی متأسفانه لینک سازی به شکل کلاه‌سفید بسیار زمان‌بر و در اغلب موارد محکوم به شکست است.

استخدام در شرکت سئوکار

بعنوان مثال لینکی که در سایدبار سایت و در همه صفحات قرار داده شود احتمال جریمه شدن شما را تا حد زیادی بالا خواهد برد. متاسفانه با توجه به طولانی بودن پاسخ امکان توضیح آن در بخش نظرات سایت وجود ندارد. برای رفع این سوال ما یک کارگاه 4 ساعته تعریف کرده ایم که در صفحه کارگاه آموزش لینک سازی کلاه سفید قابل مشاهده و ثبت نام است. خیر، این دست لینک ها برای گوگل قابل دسترسی نبوده و از وجود آنها مطلع نمیشود در نتیجه تاثیری بر اعتبار دامنه و سئو سایت شما نخواهد داشت. به نظرم مطالبتون خیلی مفید و کامله، سایتتونم خیلی کاربر پسنده، من که خیلی خوشم اومد، هم رنگ خوبی داره هم طرحش خاصه، گرفتن جایزه بهترین شرکت طراحی سایت به نظرم برازندتونه. این کار موجب جریمه سایت شما یا تاثیر منفی بر سئو نمیشود ولی دقت کنید که زیاده روی در این کار میتواند موجب مشکوک شدن الگوریتم پنگوئن به سایت شما شود.

  • به این ترتیب متوجه شدیم در صورتی که به گوگل اجازه کراول شدن لینک‌های خارجی در محتوای خود را بدهیم، لینک‌های فالو نامیده می‌شوند.
  • البته این نکته را هم باید بگوییم که نوشتن محتوای خوب ساده نیست و نیازمند تمرین و تکرار و یادگیری در بخش بازاریابی محتوا است.
  • می‌توانید لینک سایت را در پروفایل یا امضای فروم خود قرار دهید.
  • در چنین شرایطی مطلب شما می‌تواند به صورت بک‌لینک در این سایت قرار بگیرد.
  • در این مقاله در مورد بک لینک و تأثیر آن در سئوی وبسایت، صحبت خواهیم کرد.

تصور کنید افراد پست‌های بلاگ را فقط با یک هدف ایجاد می‌کردند، آن هم لینک دادن به محتواهای باکیفیت. درهر صورت این بکلینک ها کمک چندانی به سئو نمی‌کنند، پس اینکه نوفالو باشند یا نباشند مساله چندان مهمی نیست. بطور کلی، لینک‌های شما باید دارای متن پیوند باشند، متنی که کلمه کلیدی هدف را شامل شود. در عوض لینکی از محتوای خود به مقاله شما برای کاربر قرار می‌دهد تا در صورت نیاز، کاربر از آن استفاده کند و اطلاعات بیشتری درباره نحوه تغییر DNS دامنه به دست آورد.