تنظیمات کیبورد تنظیمات کیبورد کامپیوتر در ویندوز

یکی از این کابل‌ها برای کیبورد و دیگری برای پورت‌های USB روی کیبورد برای سایر دستگاه‌های USB است. اگر فقط به کیبورد نیاز دارید، کافیست یکی از این کابل‌ها را متصل کنید. کیبوردها ازنظر کاربری به چهار نوع گیمینگ، استاندارد، ارگونومیک و نام‌پد تقسیم می‌شوند. در اینجا برای تست انکودر کیبورد به یک سیم جامپر نیاز داریم. با استفاده از انگشت خود یک سر سیم را به شکل منحنی درآورید تا یک قلاب کوچک تشکیل شود.

  • صفحه کلیدهای ارگونومیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از مشکلات مچ دست و بازو جلوگیری کنند.
  • البته قیمت کیبورد های وایرلسی نسبت به کیبوردهای سیمی بیشتر است.
  • این کار را با چرخاندن پیچ در خلاف جهت عقربه‌های ساعت انجام می‌دهیم تا زمانی که صدای کلیک تراز شدن رزوه‌ها را بشنویم.
  • در جامعه امروز افراد بیشتر تمایل به تعویض لوازم از کار افتاده دارند تا تعمیر آن.

اما داشتن کنترلر با کیفیت و راحت، که در اینجا ماوس و کیبورد هستند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بعد از انجام بازی با استفاده از یک کیبورد عادی، همان بازی را با کیبورد گیمینگ انجام دهید کاملاً متوجه تفاوت کیفیت این دو در حین انجام بازی خواهید شد. لذت انجام بازی با استفاده از کیبورد گیمینگ بسیار بیشتر خواهد بود. زیرا کیبوردهای گیمینگ، با امکاناتی خاص و ویژه‌ی بازی‌های کامپیوتری طراحی شده‌اند. یک کیبورد گیمینگ مناسب، بر عملکرد شما در بازی، سرعت واکنش شما به اتفاقات و فضای ظاهری بازی، تأثیر بسیار زیادی دارد. کیبورد های سیم دار از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل می‌شود.

کیبورد گیمینگ

اگر قصد انتخاب بهترین کیبورد برای سیستم خود را دارید، این بخش از مقاله راهنمای خرید بهترین کیبورد کامپیوتر می تواند اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهد. کیبوردهای اداری بی‌سیم زیادی تولید می‌شوند ولی کیبوردهای گیمینگ بی سیم به دلیل مصرف بیشتر آن‌ها کمتر تولید می‌شوند. داشتن نام‌پد یا نداشتن آن و حتی خرید کیبورد ۶۵ (کلیدهای کمتری دارد) همگی نیاز به تحقیق پیش از خرید دارد. شما می‌توانید سوال یا ابهام خود در مورد انواع کیبورد گیمینگ، کیبورد اداری و …

علاوه بر حروف، اعداد، علائم نگارشی و نمادها، کلیدهای تایپ نیز شامل Shift، Caps Lock، Tab، Enter، Spacebar و Backspace هستند. امروزه صنعت گیم به یکی از پول‌ساز‌ترین بیزینس‌های دنیا تبدیل شده است. در همین راستا، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات جانبی کامپیوتر، برای بیشتر لذت بردن گیمرها از بازی‌های کامپیوتری، به تولید کیبوردهای گیمینگ روی آوردند. این کیبوردها در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جلب کردند. همانطور که پیش تر اشاره کردیم قیمت کیبورد کامپیوتر با توجه به انواع مختلف و نوع کاربری آن متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت کیبورد ساده و قیمت کیبورد کامپیتر ساده به وبسایت تکنولایف مراجعه کرده و از بین مدل‌های موجود، محصولی که با نیازهایتان تطابق دارد را پیدا کنید.

کیبورد و ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TKM 8133 ا TSCO TKM 8133 Gaming Keyboard and Mouse

با این کار گزینه هایی مانند تصویر زیر نمایش داده می شود که توانید هر یک از آنها را به دلخواه انتخاب کرده و فعال یا غیر فعال کنید. 2- اگر دومین گزینه را فعال کنید دیگر لازم نیست کلید های میانبر را همزمان با هم نگه دارید بلکه کافی است آنها را تک به تک انتخاب کنید. برای مثال برای عوض کردن زبان ابتدا کلید ALT را فشار دهید و سپس کلید Shift. برخی کیبوردها دارای پورت های USB هستند که می توانید یک وسیله کوچک دیگر را به آن متصل کنید و یا برخی دارای ورودی خروجی های میکروفون و هدفون با تبدیل AUX هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار