جدیدترین خبرهای «پرفروش ترین کتاب ها» خبربان

سر و صدای سفید حول گفت‌وگو و اتفاقاتی جالب پیرامون زن و شوهری می‌گردد که اتفاقاً هر دو استاد دانشگاه‌اند. خصوصیت برجسته‌ی خشم و هیاهو شاهکار ویلیام فاکنر که جایزه‌ی نوبل ادبی را برای نویسنده‌اش به همراه آورد، استفاده از چهار نگاه مختلف در روایت فروپاشی خانواده‌ای به‌نام «کامپسون» است. پیشنهاد من هم به دوستان کتاب دوست اگر وقت یا حوصله ای کتاب خوندن رو ندارین میتونید برنامه ای کست باکس رو توی گوشیتون نصب کنید. در کتاب هنر شفاف اندیشیدن، نویسنده برخی از این خطاها را توضیح داده و بررسی می کند. رولف دوبلی همچنین در مورد نحوه هدایت مسیر خود و شروع به تفکر واضح در این کتاب صحبت می کند. هیچ کس از خطاهای شناختی ، عادات تفکر ناخودآگاه که منجر به تصمیم گیری های اشتباه می شود ، مصون نیست.

جدیدترین خبرهای «پرفروش ترین کتاب ها» خبربان

«چرا می‌‌پرم؟» با ترجمه ریحانه ظهیری جدیدترین کتاب نشر چشمه رونمایی و راهی فراکتاب برای ویندوز بازار نشر شد. به گزارش برنا؛ کتاب «چرا می‌پرم؟» نوشته «نائوکی هیگاشیدا» و ترجمه «ریحانه ظهیری» روز گذشته توسط «نشر چشمه» رونمایی و راهی بازار نشر شد. این کتاب عنوان پرفروش‌ترین اثر «نیویورک تایمز» را به دست آورده و همچنین عنوان…

  • از یک طرف به سرعت موفق شده تا پله‌های ترقی را طی کند و در دنیایی از ثروت غرق شود و از سوی دیگر یکی از کشورهای باثبات در این منطقه است.
  • کتابکت با هدف تهیه کتاب‌های حرفه‌ای و پرفروش دنیا در زمینه‌های مدیریت، منابع انسانی و بهبود فردی و شغلی ایجاد شده است.
  • یادبودهای زیادی در ستایش این اثر در سراسر دنیا به وجود آمده است.

به خاطر دارم سرکار بی‌بی، مادر آقاخان محلاتی که برای زیارت مشهد به اتفاق عده‌ای از تهران می‌گذشت چندین روز با همراهانش در اندرون فرمانفرما در این قسمت پذیرایی شدند. بنابراین قسمتی که ما منزل داشتیم باغی مجزا، واقع در جنوب اندرونی خانم بود که با راه باریکی به باغ پایین وصل می‌شد. در آن فضا ابتدا ساختمانی قرار داشت که نصرت الدوله و خانواده‌اش در آن منزل داشتند. آن طور که به خاطر دارم چهار پنج ردیف با ایوان وسیع بود که در مقابل آن‌ها رو به جنوب باز می‌شدند. از آنجا وارد باغ بزرگی می‌شدیم که عمارت بلندی در وسط آن بنا شده بود که ایوان پهن و پله‌های وسیعی به سوی باغ داشت و جلوی آن حوض بزرگی ساخته شده بود.

رشد و توسعه‌ی مهارت‌های فردی یکی‌از مهم‌ترین عوامل موفقیتِ افراد هست. توی دنیای کنونی، برنده اون کسی هست که امروز نسبت‌به دیروز پیشرفت کرده باشه. خوشبختانه چکیدا با خلاصه کردن بهترین کتاب های توسعه فردی بهت کمک می‌کنه تا جوابِ این چطورها رو سریع‌تر پیدا کنی و راحت‌تر در مسیر پیشرفت قرار بگیری. مقوله‌ی موفقیت موضوع جذابی برای اکثر افراد هست؛ اما رسیدن به موفقیت بدون داشتن انگیزه‌ی صحیح امکان‌پذیر نیست.

بهترین و جدیدترین کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی

او برای نوشتن این کتاب، مدت زمان چهارسال در کشور عربستان زندگی کرد و البته نسخه اولیه کتابش در عربستان چاپ نشد. با گذر زمان و با پدیدآوردن برخی از اصلاحاتی که دولت عربستان از رابرت لیسی خواسته بود، نسخه جدیدی از کتاب عربستان از درون شکل گرفت که این بار به زبان عربی ترجمه شد و در عربستان هم منتشر شد. در زندگی فرمانفرما فراز و نشیب‌های بسیاری روی داده است. مقام و مرتبه و القاب بسیاری به‌دست آورده اما در دوره‌ای مورد سوء ظن و غضب مظفرالدین شاه، پدر همسرش قرار می‌گیرد و سرانجام او را تبعید می‌کنند.

اگر نسخه‌های اسکن شده کتاب‌ها در این سایت موجود نباشد، این تارنما کاربران را به سایت‌های دیگر برای دانلود کتاب یا خرید آن کتب هدایت می‌کند. اگر کتاب موردنظر شما در دست امانت باشد، شما می‌توانید وارد اکانت خود شده و به لیست انتظار برای امانت کتاب ملحق شوید یا دیگر ویرایش های کتاب را بررسی کنید. سایت FreeBookSpot یکی از بهترین‌ سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی است. این وبگاه، مجموعه عظیمی از کتاب الکترونیکی رایگان در بیش از 100 زمینه موضوعی مختلف برای کاربران فراهم کرده است. حدود 4500 کتاب الکترونیکی در موضوعات برنامه‌نویسی، مهندسی، ستاره‌شناسی، داستانی، علمی و … در این سایت موجود است.

طرح ساماندهی کارکنان دولت قطره