جدیدترین مدل های کناف سقف و کاربرد آنها ساختمانچی-کناف آوگون

برای اینکه بتوانید این نوع از سقف ها را نصب و اجرا کنید، به مدت زمان چندان کناف ساده سقف زیادی نیاز ندارید. شاید برای شما هم سقف اتاق خواب به نسبت دیگر سقف ها با اهمیت تر باشد، چرا که زمان خواب، سقف بیشترین نمایی است که در چشم شما ظاهر می شود. بعد از تورکشی و خشک شدن بتونه زیر آن، درزهایی که بین کناف های سقف ایجاد می شود را با استفاده از بتونه درزگیر به عنوان پوشش دهی درزگیر استفاده می کنیم.

پوششی از سقف یا دیوار که از پانل های گچبرگ از جنس نانو گچ به همراه روکش مقوای مخصوص و سازه های گالوانیزه تشکیل شده است را کناف می گویند. در عین حال اینکه به صورت عمومی میتوان با کمی یادگیری آن را اجرا کرد. نوع طرح‌دار این سقف‌ها جنبه‌ی زیبایی بیشتری نسبت به مدل ساده‌ی آن دارند و معمولا هماهنگ با سایر اجزای منزل طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند.

ابزار استفاده در کناف سقف

درضمن قیمت سقف کاذب کناف بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود که مهمترین پارامتر برای محاسبه قیمت، متحرک و یا ثابت بودن آن است. نمونه ای از بهترین انواع سقف های کاذب ارزان که می توان در طراحی حمام مورد استفاده قرار داد، سقف پی وی سی می باشد. چرا که این سقف کاذب PVC در محیطی از مقاومت بالایی که می تواند داشته باشد.

تجربه استادکار کناف و همچنین کیفیت اجرا پانل و سازه و همچنین کیفیت بتونه کناف در اجرای صحیح دکور کناف بسیار مهم است. از این رو قیمت اجرای دکور کناف معمولاً به صورت توافقی بین استادکار و مشتری تعیین میشود. عمده ترین محصول کارخانه تولید صفحات کناف پانل 12/5 میلیمتری است. این نوع صفحه کناف ، جهت ساخت دیوار کناف از انواع سازه کناف متناسب با نوع کاربری دیوار جدا کننده پارتیشن و غیر باربر و دیوار کناف پوششی ، کناف سقف ( سقف کاذب کناف ساده یا دکوراتیو ) استفاده می شود.

در صورتی که روی آن لایه ای گچ اعمال نشود، در معرض آسیب دیدگی قرار دارد که بهتر است لایه ای گچ با متریال مناسب روی آن کشیده شود. برای کاهش هزینه ها گاهی برخی از استانداردهای لازم در نظر گرفته نمی شود که به طور مستقیم سبب تغییر شکل ظاهری و افت کیفیت می شود. قابلیت اجرا در مکان هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی که رطوبت بالا است را دارد که سایر روش ها این قابلیت را ندارند. دسترسی به فضای پشت کناف برای انجام تعمیرات میسر است و می توان برای عبور تاسیسات از آن استفاده کرد. کف مرمر سفید، نورپردازی و مبلمان سفید برخی از این موارد است. برای مثال در بحت تبلیغات گوگلی ده ها پکیج تبلیغاتی میتوان انجام داد با خروجی های متفاوت و بازخورد متفاوت هر قدر بیشتر هزینه تبلیغات انجام دهند بازخورد بیشتری هم میگرند در بحث کناف هم بدین شکل میباشد.

جدیدترین مدل های کناف سقف و کاربرد آنها ساختمانچی-کناف آوگون قابل برداشت و تعمیر می باشند و در صورت نیاز می توان به تاسیسات پشت آن دسترسی پیدا کرد. سلام ممنونماز اطلاعات اناليز البته ببخشيد اگه بشه اطلاعات وزن سقف هم در اختيارما قرار بديد . این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است. سرعت شلیک فشنگ های دستگاه هیلتی و میزان قدرت اون ها به قدری زیاد هست که میتونه حتی تا حدود 3 سانتی متر از داخل بتن و فلزهای سازنده ی سقف عبور کنه.

مزیت های کناف کاری در ساختمان:

این سازه دارای دو سایز 0.5 و 6/0 میلی‌متر در بازار موجود است. در نظر داشته باشید که به دلیل سرعت بالاتر و هزینه مصالح پایین‌تر، برخی کناف کاران ممکن است حتی در دهانه های بیشتر از 4 متر نیز از این نوع تیپ استفاده کنند که خطرآفرین و غیرایمن می‌باشد. زیرسازی کناف سقف تیپ A دارای مقاومت بالاتری است و دارای دو ردیف تیر عمود بر هم می باشد تا در دهانه‌های عریض وزن کناف را با ضریب اطمینان بالا حفظ نماید.

لبه گچ برگ‌ها چه انواعی دارد؟

باید دقت کرد که این نوع در مقابل ضربه مقاوم نیست و برای اجرا کردن آن باید به این نکته دقت کرد. در کارهای زیر ۲۰ متر دستمزد به صورت چکی یا کلی محاسبه می‌گردد . این نوع محصول ضد حریق است و معمولا در ستون و دیوار ها به کار می رود تا جلوی آتش سوزی گرفته شود.

  • در حالت تیپ B که مناسب فضاهای کمتر از ۱۰ متر میباشد پروفیل های F47 فقط در یک جهت نصب میشوند و سپس پانل به آن پیچ میشود.
  • درزهای بین پنل های نصب شده با بتونه پوشانده می شوند و حاصل کار یک سقف یکپارچه بدون هیچ درز و شکافی می باشد.
  • این پروفیل همان طور که از اسم آن پیداست به شکل U می‌باشد و به صورت شاخه های 4 متری در بازار عرضه می‌گردد.
  • این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند.
  • و سپس با رنگ آمیزی دلخواه کاربر یک دکوراتیو جذاب را تقدیم نگاه مخاطب کند.