خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 14 آذر-امن باش

هرچه رنگ ها زنده تر و واقعی تر به نظر برسند نشان دهنده کیفیت وبسایت امن باش بالای دوربین شماست. در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم. برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و …. تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود . اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد.

استفاده از دوربین ها شبکه در کجا و در چه شرایطی مناسب تر است؟ دانستن جواب این سوال می تواند کمک زیادی به شما برای پیدا کردن یک سیستم مناسب بکند. باید بدانید که گرچه سیستم شبکه دارای قابلیت های بسیار بالایی نسبت به سیستم انالوگ است اما این استفاده از آن را همیشه منطقی و بصرفه نخواهد کرد. برای انجام این انتقال تصویر DVR شما باید این قابلیت را داشته باشد و در غیر این صورت نمی توانید از این روش کاربردی و بسیار راحت استفاده کنید.برای این منظور تنها کافیست dvr خود را از طریق پورت lan به اینترنت وصل کنید و از منوی شبکه آن وارد قسمت p2p شوید. CMOS از آنجا که روی این تکنولوژی کار زیادی صورت گرفته و تولید آن در حجم انبوه می باشد ، ساخت چیپ های CMOS نسبت به CCD ارزانتر در می آید . دیگر مزیت این سنسورها نسبت به CCD اینست که توان مصرفی آنها پایینتر می باشد .

این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد. همچنین شما میتوانید قبل از ثبت سفارشتان در محل دفتر شرکت نمونه کیفیت تمامی دوربین مدار بسته های شرکت را مشاهده نموده و از کیفیت محصولات اطمینان حاصل نمایید. این لنز فاصله کانونی ثابتی دارد و قابلیت فوکوس روی تصویر این لنز با شل کردن پیچ های تعبیه شده روی دوربین امکان پذیر است که با تنظیم دستی می توان تصویر را در حالت فوکوس مشاهده نمود. این لنز ها مناسب کاربری هایی است که زاویه دید برای ثبت تصاویر مشخص باشد.

ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد. شما می توانید انواع دوربین مداربسته را بر حسب موقعیت مکانی خریداری و نصب کنید. دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است. امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید. دوربین های مداربسته کوچک نیز به دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم می شود.

دستگاه DVR برایتون مدل UVR7TF16SH-D5C6

نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست. پس شما باید ابتدا اماکن را اولویت‌بندی کرده و نقاطی که اهمیت بیشتری دارند را مشخص کنید. ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید.

در دوربین با لنز وریفوکال به علت دارا بودن فاصله کانونی قابل تنظیم می توانید میدان دید را برحسب نیاز و متناسب با لنزهای آن تغییر دهید. به این ترتیب که قابلیت تنظیم و زوم به صورت خوکار و از طریق منو را در اختیار کاربر قرار می دهد. دوربین مدار بسته پلکوتک شرکت الکامپ از چیپست قدرتمند سونی در قلب خود استفاده مینماید که به همین دلیل ۵ سال گارانتی بی قید و شرط بر روی این دوربین ها ارائه میشود. تلاش تیم برقچی همواره برای ایجاد بستری متفاوت و کارآمد در حوزه تجارت الکترونیک برای خریداران و فروشندگان بوده است.

دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است.

خرید دوربین مداربسته هرچقدر هم که کاری سخت باشد، استرس بعد از نصب آن بیشتر است. گاهی اوقات با نصب دوربین مداربسته انتظار داریم، تمام جزییات تصویر قابل بررسی باشد. گاهی کیفیت تصویر تغییری نمی‌کند و گاهی هم تصویر افتضاح می‌شود و حالت رنجه شدن به خود می‌گیرد. اینکه چه برندی با چه گارانتی خرید شود، نیازمند اطلاعات در این زمینه است. آمار ها نشان می دهد که در مکان هایی که تحت پوشش دوربین مداربسته هستند، نرخ جرم و جنایت ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته و به همین دلیل دوربین های مدار بسته به عنوان بهترین سیستم های بازدارنده و تشخیص، شناخته شده اند. امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته اهمیت فراوانی پیدا کرده است و در واقع یکی از دلایل استفاده از سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته افزایش امنیت و آرامش هر فضاست.

  • دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت نصب در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر نفوذ آب و سرما و گرما مقاوم می باشد.
  • علاوه بر این، می‌توانید دوربین‌های زاویه باز (Wide-Angle) را در نظر بگیرید.
  • با نصب این دوربین مدار بسته جزئیات زیاد را از سوژه خود زیر نظر خواهید داشت.
برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید. EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند. دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند. البته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و … دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند.

خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 14 آذر-امن باش

بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود. در انواع دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد. معیار دیگری که می توانیم برای دسته بندی دوربین های مداربسته ارائه کنیم لنز دوربین است. دوربین ها از نظر لنز به دو دسته عمده لنز ثابت یا Fixed و لنز متغیر یا Varifocal تقسیم می شوند.

فروش و نصب دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی