خرید کتاب کمک درسی تابستان دهم ریاضی قلم چی دانلود رایگان فصل نمونه | ketabko

بهتر است علاوه بر خرید کتاب‌های کمک درسی پایه دهم ریاضی برای خرید کتاب‌های کنکوری نیز اقدام کنید. همچنین شروع تست‌زنی در این مقطع می‌تواند موجب افزایش سطح مهارت شما در جلسه کنکور شود. برای این که بهتر اهمیت اهمیت پایه دهم را درک کنید می‌توان به درس فیزیک در این مقطع اشاره کرد. فیزیک دهم رشته ریاضی حدود 27 درصد از سوالات ریاضی را به خود اختصاص داده است که درصد بسیار زیادی است. بهتر است دانش‌آموزان از همین ابتدا این پایه را به صورت جدی دنبال کنند تا در مباحث اولیه تسلط لازم را به دست بیاورند.

ریاضی سوم ابتدایی پیشتاز خیلی سبز

کتاب های موضوعی چند سالی است که چشم نشرهای مختلف را به آشنایی با جمالش روشن کرده و الحق‌و‌ والانصاف حسابی هم مورد‌توجه قرار گرفته است. دانش‌آموز کنکوری جایی به این کتاب ها احساس نیاز پیدا می‌کند که دیگر مجال برگشت به کتاب های قطور و حل تمرین‌های قدرقدرت و طولانی نیست؛ در مستاصل‌ترین حالتِ ممکن. این آمار مربوط به درس ریاضی (شامل دروس ریاضی دهم، حسابان یازدهم و دوازدهم، هندسه دهم تا دوازدهم و گسسته و آمار و احتمال) است. همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید… این ناشر همچنین از سال 1389 بانی برگزاری آزمون‌های المپیاد ریاضی در کشور بوده و نقش پررنگی در معرفی نخبگان نوجوان کشور به جامعه علمی داشته است. کتابی مناسب برای دانش آموزانی است که به دنبال درسنامه، تمرین و تست هستند.

لیست درسهای (فهرست) کتاب درسی ریاضی دهم

حتما این ضرب‌المثل را برای تشویق به برنامه‌ریزی جهت انجام کارها زیاد شنیده‌اید؛ انسان‌ها در حالت عادی نمی‌توانند یک فیل را بخورند، اما اگر لقمه‌لقمه شود، چندان بعید نیست! مثلا تعداد تست های تابع مربوط به تمام موضوعات تابع در هر سه کتاب ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم است. با تلاش و هماهنگی گروهی از مولفین، کارشناسان ارشد شرکت های مختلف کشور، مدیران و ناشران راه اندازی شده است و در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز کتب استخدامی آزمون های دولتی و کشوری گام برمی دارد.

در ادامه بیشتر در رابطه با اهمیت پایه دهم ریاضی و همچنین کنکور صحبت خواهیم کرد پس با ما در این مطلب همراه باشید. برای دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی زیر مراجعه نمایید. اگر کنکوری هستید یا دغدغه کنکور جزئی از زندگی عزیزان شما است، این مقاله کتابانه را به هیچ‌وجه از دست ندهید. همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند. ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

کتاب های سه بعدی دهم ریاضی نشر الگو

از دیگر انتشارات برتر در سطح کشور، ‌می‌توان به انتشارات خیلی کتاب کمک درسی دهم ریاضی سبز اشاره داشت. این انتشارات یک حریف بسیار قوی برای انتشارات گاج به شمار ‌می‌آید و هر دو رقابت تنگاتنگی باهم دارند. انتشارات خیلی سبز دارای کتاب‌های پرطرفدار به خصوص در درس زیست شناسی است که نزدیک به ۹۰ درصد دانش آموزان از این کتاب‌ها استفاده می‌کنند. انتشار کتاب موضوعی هم مانند همه کتاب های دیگرِ این حوزه، اتفاق خوبی بود که با استقبال مولفین و نشرهای مختلف به ثمر نشست. برای خرید کتاب موضوعی یا هر کتابی که به کنکوری‌ها در لقمه‌لقمه خوردن این فیل کمک می‌کند، بهتراست دور خرید حضوری را خط بکشید!

  • درسنامه‌های مفهومی و جامع برای هر مبحث در این کتاب‌ها گنجانده شدند تا تمام نکات تستی هر درسی را به راحتی فرا بگیرید.
  • ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید.
  • یکی از نقاط قوت کتاب های کمک درسی گاج، دسته بندی و سطح بندی کردن سوالات تالیفی از آسان به دشوار است که فرایند حل تمرین را برای دانش آموزان جذاب‌تر و آسان‌تر کند.
  • هم چنین فارغ التحصیلان نظام قدیم که می خواهند در کنکور سال آینده شرکت نمایند می بایست کتاب های درسی نظام جدید را به صورت آزاد خریداری و مطالعه نمایند .
خرید کتاب کمک درسی تابستان دهم ریاضی قلم چی دانلود رایگان فصل نمونه | ketabko