راهنمای اسباب کشی؛ از نحوه بسته بندی وسایل تا ترفندهای جالب

پس از اینکه خانه را مرتب و منظم کردید بهتر است که یک چک لیست مناسب تهیه کنید. بسته بندی در اسباب کشی به عنوان یکی از ارکان اصلی و بسیار مهم شمرده میشود، چرا که این نوع بسته بندی است که امنیت اثاثیه منزل شما را در اسباب کشی تأمین میکند اگر در نوع بسته بندی و تجهیزات بسته بندی اثاثیه دقت لازم را نداشته باشید ممکن است با آسیب رسی به لوازم منزل روبرو شوید و این اتفاق بسیار ناراحت کننده است. در بسته بندی لوازم انباری نیز دقت داشته باشید که وسایل شکستنی را با نایلونهای حباب دار داخل کارتن بسته بندی کنید. باید با دقت خانه را بخش بندی کرد. دوست عزیز صرفا به دلیل اینکه برای کارتن وجهی را پرداخت میکنید نباید به سراغ بزرگترین سایز آن بروید، این موضوع باعث میشود کارتن اسباب کشی که خرده ریزهای شکستنی را داخل آن قرار دادید سنگین شود و زمان بلند کردن و زمین گذاشتن به ظروف زیرین کارتن فشار زیادی وارد شود و همین موضوع باعث شکستن تعدادی از تکههای ارزشمند خانه تان شود.

آیا میدانید چه وسیله ای را در چه نوع کارتن و با چه ظرفیتی قرار بدهیم ؟ آیا میدانید اثاثیه شما که بصورت بسته بندی شده در کامیون حمل بار یا وانت بار قرار میگیرد چه وزن و فشاری را تحمل میکند و در کدام قسمت قرار میگیرد؟ تهران بار درخصوص حفظ سلامت وتضمین سالم بودن کامل اثاثیه ها در جابه جایی ها از سرویس دهی کارگران باتجربه خود و با لوازم مخصوص جابه جایی در امر جابه جایی اثاثیه و اثاث کشی خدمات کامل وبی نقص و بدون خسارتی را به شما عزیزان ارائه می دهد. اگر هم بسته بندی و جابه جایی این لوازم را به شرکت هخای اتوبار میسپارید برای تک به تک آنها لیست بنویسید و فاکتور امضا کنید. 1. لطفا عجله نکنید هنوز وقت رفتن به سراغ وسایل نیست ، شما قبل از انجام هر کاری می بایست لیست کاملی از وظایف و همچنین وسایلی که باید در طول کار انجامشان دهید آماده کنید. برای بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل بدون فوت وقت شروع به کار کنید. معمولا افراد به هنگام اسباب کشی دچار استرس شده و نمیدانند باید چه کار کنند؟ نیز از اهمیت ویژهای برخوردار بوده و باید جدی گرفته شوند تا در هنگام حمل، دچار آسیب نشوند.

برای بسته بندی یخچال، مانند دیگر وسایل برقی ابتدا آن را خشک و تمیز کنید ، یخچال شما باید از هرگونه مواد غذایی خالی شود تا در حین راه مواد فاسد نشوند.برفک یخچال و مخزن آب را هم یادتان باشد که خالی کنید ، برای بسته بندی کشو های یخچال میتوانید از کاغذ های حباب دار محافظ استفاده کنید تا لوازم برقی یخچال شما را در برابر ضربه و فشار مقاوم کند. مواد غذایی که درون یخچال نگهداری میشوند برای جلوگیری از فساد باید در آخرین مرحله بسته بندی شوند. راه حل جلوگیری از این خسارات فقط بسته بندی اثاثیه با کارتن های محکم و روشهای اصولی است. ۲- جهت جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در بسته بندی های ایمن. برای بسته بندی لوازم منزل حتما نیاز به تدارک دیدن وسایل و جعبههای مناسب برای هر وسیله است. بسته به میزان مسیری که حمل و نقل می کنید ، حمل و نقل و باربری های تهران ممکن است مقداری هزینه داشته باشند. خوب است بدانید که باربری، جابجایی اثاثیه و از همه مهمتر نقل مکان یه خانه جدید، به اثاثیه آسیب وارد میکند. راه دیگر این است که آن را بعد از اینکه بخوبی بسته بندی کردید با ماشین خودتان به خانه جدید ببرید.

با توجه به حساسیت یخچال بخاطر گاز فریون ، کارگران باربری موقع جابجایی اش بدقت زیادی کرده تا هیچ آسیبی به آن وارد نشود. بنابراین اگر صرفا بخاطر هزینه بسته بندی قصد دارید خودتان اسباب کشی کنید به شما یادآوری میکنیم که بزودی باید برای منزل خود اثاثیه جدیدی را تدارک ببینید و یا حداقل نیازمند چند تعمیرکار معتبر برای لوازم خود هستید ! بنابراین وقتی بهترین وسیله نقلیه را دارید که جادارتر است، این دوچرخه های دو چرخ با خیال راحت حمل می شوند. با آرزوی موفقیت و اسباب کشی شاد! برخی از لوازم و اسباب و وسایل هستند که قابل استفاده نیستند، به عنوان مثال دوچرخه دوران کودکی فرزندتان. بستهبندی اثاثیه منزل به اصولیترین شکل ممکن انجام میشود. نایلون های حبابی شکل حتی می توانند از موارد عجیب و غریب شما به خوبی محافظت کنند، زیرا انعطاف پذیر هستند و به راحتی دور هر نوع وسیله ای پیچیده می شوند.

انجام این کار در منزل استرس و نگرانی نیز برای شما ندارد. با اطمینان به شرکت پین ورک از بابت امنیت لوازم مهم و ارزشمند خود هیچ جای نگرانی نخواهید داشت. اگر به زودی قصد تغییر محل کار و زندگی خود را دارید، بدون هیچ نگرانی از شرکت پین ورک کمک بگیرید. برای نظافت منزل و همچنین نظافت شرکت و محل کار خود میتوانید با شماره تماس ۸۷۷۰۰۷۷۰ تماس گرفته و از پرسنل آموزش دیده و تیم نظافت پین ورک کمک بگیرید. آیا میدانید بسته بندی صحیح اثاثیه چیدمان لوازم را در محل جدید آسانتر و سریعتر میکند؟ آیا میدانید قیمت واقعی کارتن های اسباب کشی چند است؟

قبل از اینکه جعبه و کارتنهای بسته بندی شده را به محل جدید منتقل کنید، باید برای تمیز کردن محل اقدام کنید. زمانی که افراد قصد تغییر محل منزل و محل خود را دارند، یافتن مرکز معتبر اسباب و اثاث کشی و حمل بار از اهمیت ویژهای برخوردار است. 5- باربری شمیرانات : بسته بندی اثاثیه منزل مهمترین مرحله اسباب کشی است بطوری که اگر آنرا با دقت و رعایت اصول بسته بندی اثاثیه انجام دهیم حمل و نقل و چیدمان آسانی را پیش رو خواهیم داشت. 4- اتوبار هدف بار : بسته بندی اثاثیه منزل مهمترین مرحله اسباب کشی است بطوری که اگر آنرا با دقت و رعایت اصول بسته بندی اثاثیه انجام دهیم حمل و نقل و چیدمان آسانی را پیش رو خواهیم داشت.

همچنین در صورتی که قصد داشته باشید از تهران به شهرستان نقل مکان کنید، هزینه حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان با توجه به مسافت، میزان بار و تعداد کاگر مورد نیاز محاسبه می شود. شما می خواهید مقدار زیادی کاغذ بسته بندی برای بسته بندی وسایل شکننده و یا تیز در داخل و همچنین ایجاد بالشتک و ثبات بیشتر در جعبه ها داشته باشید. در این صورت، امنیت آن بیشتر حفظ میشود. اگر دوست ندارید تختخوابتان خط و خشی ببیند، روی همه قسمتهای آن را با فوم یا نایلنهای ضخیم بپوشانید. درست مانند بسته بندی سایر قسمتهای خانه لوازم شکستنی را با رعایت نکات گفته شده بسته بندی کرده و درون کارتنهای مخصوص قرار دهید. بهتر است که وسایل غیرضروری را که قادر به استفاده از آنها نیستید، بفروشید تا در خانه جدید جای کمتری از انباری اشغال شود. باید صادقانه به سمع و نظر شما برسانیم که : یک بسته بندی صحیح و اصولی که باعث به صفر رساندن هزینه ها و خسارات میشود یک کار معمولی و ساده نیست و نیازمند تجربه زیادی است. پروسه اسباب و اثاث کشی و حمل بار ممکن است چندین ساعت و یا حتی یک روز طول بکشد. راحتترین راه سازماندهی استفاده از یک سیستم کدگذاری رنگی است که با یک نگاه میگوید کدام وسایل باید کجا قرار بگیرند.

قبل از اینکه یک جعبه یا کارتون را بسته بندی کنید، موارد غیرضروری را کنار بگذارید و یک بار برای همیشه در مورد آن ها تصمیم بگیرید. تمامی لوازم بسته بندی شده می بایست علاوه بر شماره گذاری به صورت کامل و دقیق در لیست جداگانه جهت ارائه به گمرک مبداء آماده گردیده و نسخه ترجمه لاتین آن برای ارائه به گمرک مقصد ضروری بوده و تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست توسط عوامل این شرکت انجام و در اختیار صاحب کالا قرار خواهد گرفت. بسته بندی لوازم منزل در کرج ها ممکن است ساده تر از بسته بندی اثاث منزل به نظر برسد اما در حقیقت این گونه نیست و فاکتورهای زیادی را باید برای این کار در نظر گرفت. اما امروزه با تغییر شرایط و سبک زندگی اسباب و اثاث کشی و حمل بار به شیوه قدیم، برای افراد میسر نبوده و حتما باید از خدمات شرکتهای حمل بار و اثاث کشی در این زمینه کمک گرفت. کافی است درخواست اسباب و اثاث کشی و حمل بار خود را ثبت کنید. مطالب زیادی در وب سایت دنابار وجود دارد که میتوانید آنها را مطالعه کنید و دانش و توانایی خود را ارتقاء دهید اما اگر حوصله و زمان انجام این کار را ندارید بهتر است به متخصصین بسته بندی اثاثیه دنابار اعتماد کنید.

برای همین عاقلانه این است که این فضا ها را پر کنیم. اسباب کشی در اواسط هفته مزیتی که دارد، نبودن همسایههاست و بدین گونه مزاحمتی برای همسایهها ایجاد نمیشود. خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه برای گروهی از افراد کهتوانایی جمعآوری لوازم منزل را ندارند کاربردی است. 6- اتوبار و باربری دنا : اولین گام پس از اتخاذ تصمیم به اسباب کشی بسته بندی اثاثیه است. بهترین باربری برای اسباب کشی در تهران کدام باربری است؟ میز تلوزیون از اشیاء بزرگی محسوب می شود که باید ابتدا در وسیله نقلیه گذاشته شوند .برای اطمینان از جابجایی سالم بهتر است کل میز را با پلاستیک حبابدار مخصوص ، بسته بندی کنید. برای اینکه اثاث کشی و حمل بار سخت و طاقت فرسا نشود بهتر است که از تمامی اعضای خانواده کمک بگیرید و تقسیم وظایف کنید. اگر به این طریق عمل کنید، محال است که چیزی را فراموش کرده یا جا بگذارید. توصیه میکنیم که همواره کارتن اصلی وسایل را در انبار نگهداری کنید تا به هنگام جا به جایی از آنها استفاده کنید، به عنوان مثال کارتن یخچال فریزر، جاروبرقی، تلویزیون و…

اگر مساحت خانه شما (100 تا 210 متر) باشد، ممکن است 11 جعبه کوچک، 10 جعبه متوسط، 4 جعبه بزرگ و 2 جعبه سایز بزرگ داشته باشید. اگر شما هم جزو افرادی باشید که زمان زیادی را صرف کار می کنند احتمالا آخر هفته ها هم زمان برای بسته بندی ندارید. در حقیقت بسته بندی لوازم و اثاثیه به شکل مناسب، باعث می شود جابجایی بار سریعتر انجام گیرد ، لوازم و اثاثیه بهتر و بهینه تر در خودروهای حمل بار جای گیرد و در نهایت صرفه جویی زیادی در هزینه و زمان گردد. این کارتنها دسته داشته و به شدت برای حمل بار و اثاثیه مناسب هستند. اتوبار تهران بهترین و مطمئن ترین خدمات بسته بندی اثاثیه را به شما ارائه خواهد داد. بسته بندی اثاثیه با بهترین و مقاوم ترین کارتنهای مخصوص اسباب کشی توسط متخصصین بسته بندی لوازم منزل و اداری با قیمت بسیار مناسب و ارزان با نظارت کارشناس ارشد اسباب کشی.

تنها هدف ما آسایش و راحتی و همینطور کاهش هزینه های سرسام آور زندگی است. وانت بار تهران با داشتن توانایی های لازم و همچنین تجربه ای بسیار موفق در زمینه بسته بندی کلیه لوازم و وسایل خانگی آماده سرویس دهی به شما شهروندان گرامی اقصی نقاط تهران است. کافیست درخواست اسباب و اثاث کشی و حمل بار خود را ثبت کنید. استفاده از کارتن اسباب کشی محکم و مرغوب و جعبه های باکیفیت یکی از مهم ترین نکات در بستهبندی صحیح اثاثیه منزل است. کمک گرفتن از شرکتهای حرفهای در رفع این مشکل بسیار کمک کننده است. به همین سبب شرکتهای باربری تسهیلات ویژهای جهت رفاه حال مشتریان و همچین حمل و نقل سریع و ایمن کالا و لوازم خانه آها در نظر گرفتهاند.

همچنین توصیه می شود اگر نمی توانید تمامی کارهای بسته بندی را خودتان به تنهایی انجام دهید از دوستان و خانواده کمک بگیرید و یا یک تیم حرفه بسته بندی کردن اثاثیه منزل ای استخدام کنید. بعد از مشورت با دوستان می توانید با تحقیق های بیشتر بهترین انتخاب را داشته باشید و بر اساس اصلی ترین فاکتورهای یک شرکت باربری که در بالا آنها را توضیح دادیم آن را انتخاب کنید. حال نوبت آن رسیده است که به صورت جدی برای اسباب و اثاث کشی و حمل بار آماده شوید. نکته ایی که برای یک شرکت باربری بسیار مهم است و باید آن را رعایت کند وقت شناس بودن است ، وقت شناسی و برای یک شرکت خدماتی بسیار مهم است . خواهید دید که معمولا سرویس خوبی در زمینه بسته بندی ارائه نمیدهند؛ به ویژه آن نوع از خدمات که در خدمات بسته بندی ظریف بار شاهد آنها هستیم.