شرکت یاقوت سرخ خرید سرور Hp قیمت سرور Hp فروش سرور Hp سرور Hpe

خرید سرور اچ پی در تهران به‌دلیل تنوع گسترده فروشگاه‌ها تخصصی‌تر انجام سرور اچ پی می‌شود. در واقع با وجود بازارهای متعدد در زمینه شبکه، سرور و تجهیزات آن در تهران کاربران می‌توانند انواع مدل‌ سرور اچ پی را بررسی و با توجه به بودجه و نیاز کاربری‌شان مناسبت‌ترین مورد را خریداری کنند. همچنین وب‌سایت‌های معتبر و حرفه‌ای نیز وجود دارند که به‌طور رایگان در زمینه‌ی خرید سرور HP مشاوره ارائه می‌دهند. نکته‌ی مهمی که در خرید سرور HP در تهران باید در نظر بگیرید، مشخص کردن میزان بودجه‌ی اولیه است.

  • سرورهای اچ پی Tower و Rackmount در مدلهای۱۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ ارائه شده است.
  • با افزایش این عدد ، توانایی پردازشی سرور مورد نظر نیز افزایش می یابد .
  • سرور hp جزو بهترین سرورهای موجود در دنیا هستند که بنا به دلایل متعددی توانسته اند در مقایسه با سرورهای برندهای دیگر مانند انواع سرور dell سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.
  • دارای یک شاسی1U با دو پردازنده می‌باشد که ترکیبی از کارایی بالا، مصرف انرژی کم، افزایش زمان بقا و افزایش قدرت عملکرد را ارائه می دهد.
  • اما نیاز بازار ایجاب می کند تا از تولیدات شرکت های بزرگی همچون Cisco , F5 , Mikrotik و … نیز بهره مند شویم.

ما از کارت رابط دو پورتی PCA FLR 10GbE SFP+ HP برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنیم. پیدا کردن بهترین سرور می تواند یکی از کارهای سختی باشد که نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد و در مواقعی می تواند باعث سردرگمی بسیاری از خریداران شود. سرور ابر کامپیوتریست، که تمامی مشخصات یک کامپیوتر رو میزی خانگی را دارا می باشد، ولی با این تفاوت که قدرت پردازش، ذخیره سازی ، انعطاف پذیری و دسترسی بیشتری نسبت به کامپیوتر های معمولی در اختیار شما قرار می دهد. اگر بخواهیم به طور کامل راجع به سرور اچ پی صحبت کنیم، پیش از آن باید به یک دید کلی از اینکه سرور چیست، چند نوع سرور داریم، چند مدل سرور داریم و در نهایت چرا باید از سرور استفاده کنیم برسیم.

سرور Hp و انواع آن:

این سرور های پرقدرت نیازمند اتاق سرور بوده و برای استفاده در مراکز داده سازمان های بزرگ مناسب می‌باشند. همچنین در صورت نیاز به مجازی سازی قوی و پردازش سریع انتخاب مناسبی به شمار می‌آیند. در نتیجه نمایندگی فروش سرور hp در ایران با هدف تأمین محصولات موردنیاز بازار، خدمات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد که عمدتا از قیمت مناسب، خدمات پس‌از فروش، گارانتی، ارائه مشاوره به مشتریان و … برخوردار است.

سرور اچ پی Hpe Dl360 G9 Sff

شرکت یاقوت سرخ جهت رفع نیاز شما مشریان عزیز اقدام به عرضه ی سرور استوک نموده است. بدیهی است خرید سرور HP استوک به دلیل کار کرده بودن قطعات،خرید سرور استوک پروسه ی حساس تری نسبت به خرید سرور نو می باشد. در ادامه کدگشایی نام سرور ، عدد پس از DL ، نشانگر سری تولید شده از سرور استوک HP است . با افزایش این عدد ، توانایی پردازشی سرور مورد نظر نیز افزایش می یابد . به عنوان مثال سری 900 قابلیت پشتیبانی از 80 هسته پردازشی و چهار ترابایت رم را داراست که مناسب شرکت هایی است که به ارائه سرویس های اینترنتی بزرگ می پردازند . سرور اچ پی مدل DL360 G9 یک مرکزداده با امکانات زیاد و عملکرد بالا می‌باشد که با اطمینان برای مجازی سازی ، پایگاه داده و غیره استفاده می‌شود.

سرور Hpe Proliant Ml30 G10

شرکت یاقوت سرخ خرید سرور Hp قیمت سرور Hp فروش سرور Hp سرور Hpe

برای این‌که به این سؤال پاسخ درست داده شود لازم است نیاز خود را در نظر داشته باشید. یک سرور می‌بایست پاسخ‌گوی نیازهای کاربران شبکه از نظر سرعت، دقت و امنیت باشد. کارشناسان فنی ساپراصنعت پس از گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی و کسب تجارب بسیار می‌توانند به شما برای رسیدن به بهترین عملکرد سرور در شبکه متناسب با بودجه‌ای که در نظر گرفتید، کمک کنند. اچ پی یک از بزرگ ترین و شناخته شده ترین برند فعال در حوزه تولید انواع ورک استیشن ها می باشد که در سال های اخیر انواع سرورهای مورد نیاز بازار را تولید و عرضه کرده است. سرورهای ورک استیشن اچ پی به دلیل قابلیت های بالای خود در بسیاری از نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرند.

با وجود اینکه سایز این تجهیزات کاهش نیافته است ، اما قدرت پردازشی و ظرفیت حافظه ای آنها به میزان قابل توجه ای افزایش یافته است . سرور دست دوم hpمی تواند گزینه مناسبی برای شرکت های کوچکی باشد که توانایی خرید سرورهای گران قیمت را ندارند. در حال حاضر فروش سرور hp دست دوم بسیار رواج دارد و حتی شرکت های بزرگی که توجهی به ظاهر تجهیزات ندارند از این سرورها برای دیتا سنتر خود استفاده می نمایند. سرور اچ پی ML350p Generation8 محصولی از شرکت HP که ارائه دهنده ی بزرگترین سرورهای 2P ،که یک شاسی قدرتمند دارند و ترکیبی از ظرفیت ذخیره سازی بالا، پشتیبانی از پردازشگرهای E Xeons و مدیریت عالی از راه دور می باشد. سرور اچ پی محصولی از شرکت Hewlett Packard Enterprise از برندهای برتر سرور در دنیاست. کانفیگ سرور HP، دو جنبۀ سخت افزاری و نرم افزاری دارد که در این بخش به نیازمندیهای اولیۀ کانفیگ سرور اچ پی، نیازمندیهای سخت افزاری و نصب سیستم عامل خواهیم پرداخت.

دارای یک شاسی1U با دو پردازنده می‌باشد که ترکیبی از کارایی بالا، مصرف انرژی کم، افزایش زمان بقا و افزایش قدرت عملکرد را ارائه می دهد. سرور اچ‌ پی مدل DL380 Gen10 یکی از معروف‌ترین و برترین سرورهای شرکت HP است که از تکنولوژی جدید بهره برده و از حافظه‌ی پایدار پشتیبانی می‌کند. حافظه های NVDIMM ساخت شرکت HP برای سرورهای سری ProLiant بهینه شده اند و مورد استفاده قرار می گیرند . همچنین از 24 ماژول HPE DDR4 تا 128 گیگابایت حافظه DDR4 LRDIMM در تمامی 24 اسلات خود پشتیبانی می‌کند، به همین علت قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی رم 3TB را دارا می باشد. همانطور که قبل‌تر بیان شد، کمپانی HP نیاز کاربران را می‌شناسد و متناسب با نیاز آنها محصولات مختلفی را روانه بازار می‌کند که بعضی از این محصولات تحت عنوان محصولات اقتصادی و برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها روانه بازار می‌شوند.

سرور‌های اچ پی سری ProLiant یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین سرورهای جهان است. سرورهای سری پرولیانت hp، که قصد معرفی آنها را داریم را می‌توان براساس نسل عرضه به بازار و استقبال کاربران به نسل 8، نسل 9، نسل 10 و نسل 10 پلاس تقسیم بندی کرد. سرورهای اچ پی را براساس میزان مقبولیت بین کاربران و همچنین شکل ظاهری آنها می‌توانیم به سرورهای خانواده رکمونت و سروهای ایستاده یا تاور دسته بندی کنیم. حداکثر رم ddr4 قابل استفاده در سری G9 سرورهای اچ پی، three ترابایت می‌باشد. توجه داشته باشید که در سری G10 حافظه nvme ssd قابل استفاده است و همچنین نظیر باقی سری‌ها، g10 از دیسک‌های sas و sata و sata ssd نیز پشتیبانی می‌کنند. برای خرید یک سرور مناسب کسب و کاری خود، باید به نیازهای حداقل 5 سال آینده خود واقف باشید.

هارهای SFF دارای سرعت های بالاتری بوده اما بدلیل ابعاد کوچکتر، مسلماً ظرفیت آنها نیز کاهش یافته است. بنابراین باتوجه به نوع کاربرد خود، در صورت نیاز به ظرفیت ذخیره سازی بیشتر توصیه می شود از هاردهای LFF و در صورت نیاز به سرعت بالاتر از هاردهای SFF استفاده نمایید. خرید تجهیزات سرور باید با توجه به نیاز کسب و کار و انتظاراتی که از عملکرد سرور دارید، انجام شود. در ایران قطعات سرور HP توسط شرکت‌های مختلفی به مخاطبان عرضه می‌شود. اما توجه داشته باشید، برای دستیابی به یک سرور قدرتمند و ایمن باید در هنگام پیکربندی سرور و انتخاب تجهیزات آن، فروشندگان معتبر را مدنظر داشته باشید.

سرورهای اچ پی سازگاری خوبی با نرم افزارها و سیستم عامل های مختلف حتی open source دارد. بصورت پیش فرض بر روی مادربرد سرور اچ پی HPE DL380 Gen10 کنترلرHPE Smart Array S100i SR Gen10 SW RAID نصب شده که این کنترلر بیشتر برای پیکربندی رید نرم افزاری استفاده می شود و امکان استفاده از 14 هارد درایو SATA را فراهم می کند. سرور HPE Proliant DL380 Gen10 Server از جلمه سرورهای قدرتمند و پر فروش ترین سرور HP در دنیا است که امکان بهره‌مندی از سخت‌ افزار در سطح حرفه‌ای و استفاده از آخرین فناوری ها امنیتی شبکه شما را مهیا میکند. این سرور HP از دو پردازنده نسل اول و دوم Scalable با حداکثر 28 هسته و 38.5 مگابایت کش و از بالاترین فرکانس 3.8 گیگاهرتز پشتیبانی میکند. شما میتوانید تمامی مدلهای این نسل از سرور های اچ پی با مناسبترین قیمت و 12 ماه گارانتی از ما خرید نمایید. با توجه به محیط کاری و نیاز کاربران امکان انتخاب سرور از یکی از مدل‌های ایستاده یا رکمونت اچ پی مهیا است.