صرافی کوکوین KuCoin ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش تکراتو

صرافی کوکوین KuCoin ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش تکراتو

با اجباری شدن عملیات احراز هویت در صرافی مشهور و محبوب بایننس، همه چیز برای کاربران کشورهایی که تحت تحریم‌های اقتصادی هستند، تیره‌وتار شد. شاید کسی فکرش را هم نمی‌کرد که بعدها صرافی کوکوین به داد معامله‌گران این کشورها برسد و آن‌ها را از شر بسته شدن حساب‌ها و توقیف دارایی‌های دیجیتالی‌شان نجات دهد. ادعا دارد پیشرفته ترین سطح امنیت و نقدینگی را به کاربران خود ارائه می دهد. برخی از ویژگی های خوبی که در کوکوین به چشم می خورد، باعث شده که تعداد کاربرانی که در این پلتفرم معاملاتی به مبادلات ارز دیجیتال می پردازند روز به روز بیشتر شود.

  • تمامی مراحل برداشت هم به همین منوال خواهد بود؛ البته با این تفاوت که به جای کلیک کردن روی گزینه deposit یا واریز باید روی گزینه Withdrawl یا برداشت کلیک کنید.
  • کافیست برای این کار اینجا را کلیک کنید یا به آموزش صرافی کوکوین در بیزآموز مراجعه کنید.
  • این موضوع برای صرافی کوینکس فرق می‌کند و دفتر مرکزی آن هنوز هم نامعلوم است.
  • بهتره بدونین که در زمان نوشتن این مقاله، پلتفرم کوکوین از بیشتر از 500 جفت ارز مختلف با کاربردهای مختلف پشتیبانی می کنه.
  • اطلاعاتی در مورد صرافی KUCOIN، ویژگی های صرافی KUCOIN و امنیت صرافی ارز دیجیتال کوکوین برای شما ارائه کنیم.

سفارش بازار سفارشی است که برای خرید یا فروش مقدار مشخصی از یک نوع رمزارز خاص با بهترین قیمت موجود در بازار فعلی ثبت می‌شود. مقدار سود و زیانی که از طریق معامله به دست آمده است را نشان می دهد. در پوزیشنی که در معامله فیوچرز صرافی کوکوین باز شده، بر اساس تفاوت قیمت ورودی و خروجی در معامله می توان مقدار سود و زیان را محاسبه نمود. فرض کنید صد دلار تتر در صرافی سپرده گذاری کرده باشید، اگر برای معامله خود اهرمی با نسبت یک به پنج را انتخاب کنید، یعنی تا 500 دلار تتر می توانید در معامله شرکت نمایید. البته توجه داشته باشید که شما باید وامی که گرفته اید را بازپرداخت کنید.

آموزش صرافی کوکوین KuCoin فیلم رایگان فارسی جامع

فیبوتک ، مجموعه ای از سرویس های مورد نیاز شما برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال است. این سرویس ها در کنار محتوایی که به صورت روزانه از اخبار، تحلیل، آموزش ارز دیجیتال در اختیار شما قرار میگیرد، میتواند مسیر موفقیت در بازارهای مالی بین المللی را برای شما هموار کند. از همین صفحه هم اگر بر روی Transfer که سبز رنگ نوشته و با کادر قرمز مشخص شده است کلیک کنید می‌توانید پول را از یک کیف پول به کیف پول دیگر انتقال دهید. پس اگر درون کیف پول Main Account خودتان پول دارید باید برای ترید (معامله) در بخش اسپات باید پولتان را به کیف پول Trading Account منتقل کنید. همانند تصویر پایین سمت راست که با کادر قرمز مشخص شده است باید رمز عبورتان را وارد کنید تا قسمت خرید و فروش برای شما باز شود.

چگونه در کوکوین خرید کنیم

هم سایت دسکتاپ و هم اپلیکیشن های موبایل آن، ویژگی ها و ابزارهای فراوانی را ارائه می دهند. اگر می‌خواهید معامله‌ای به ارزش ۱۰۰۰ دلار لایت کوین انجام دهید، تنها ۱ دلار می‌پردازید! که این یکی از ارزان‌ترین کارمزد‌ها در این صنعت است، و می‌تواند دلیل خوبی برای استفاده از کو‌کوین باشد. کو‌کوین به سبب ارائه رمز ارزهایی که به تازگی ICO آن‌ها به اتمام رسیده است، به شهرت زیادی دست پیدا کرده است. یک نمونه از این جفت‌های معاملاتی، BTC/ETH است، که به معنی معامله بیت کوین و اتریوم است. آخرین کاری که باید انجام دهید تأیید آدرس ایمیل خود از طریق پیوندی است که به صندوق ورودی شما ارسال می کنند.

  • در قسمت Coin رمزارز مورد نظر خود که قصد انتقال آن را داریم انتخاب می‌کنیم و در قسمت Amount مقداری که قصد انتقال را داریم انتخاب کرده و روی گزینه Confirm کلیک می‌کنیم تا انتقال انجام شود.
  • برای دریافت رایگان آخرین آپدیت ها، سیگنال و تحلیل ها فرم ثبت نام رایگان را پر کنید.
  • علاوه بر معرفی صرافی های بین المللی و ایرانی به معرفی بروکر های ایرانیان نیز می پردازیم.
  • این مهم نیز اهمیت زیادی برای میزان نقد شوندگی رمز ارزهای تعریف شده در آن دارد.
  • سفارش محدود یا لیمیت با یک محدوده قیمتی خاصی توسط کاربر تعیین می شود و تنها در صورتی معامله انجام می شود که قیمت ارز مورد نظر به قیمت تعیین شده توسط کاربر برسد .
اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اکسچینج کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دو صرافی کوینکس و کوکوین اعلام کرده اند که با کاربران ایرانی مشکلی ندارند اما به جهت حفظ امنیت، پیشنهاد می شود ثبت نام این دو صرافی را با آیپی خارج ایران انجام دهید. پس از ورود به پنل ترید صرافی کوکوین، در فیلد مرتبط با قیمت با عنوان Price، قیمت ارز مورد نظر خود را تایپ کنید. چهار روش مختلف برای معاملات یا ثبت سفارشات در صرافی کوکوین وجود دارد، هر معامله گر با در نظر گرفتن برنامه های معاملاتی خود می تواند یکی از این روش‌ها را گزینش کند. کاربران ساکن ایران می توانند بدون انجام مراحل تایید هویت به معامله بپردازند ولی از سقف میزان برداشت باید پیروی کنند که جدول آن در زیر آمده است.

  • در گوشه سمت چپ صفحه میتونید گزینه ای برای ارز مورد نظرتون رو انتخاب کنید.
  • در این میان، صرافی کوکوین یکی از همان راه‌های نجاتی بود که امکان بهره‌مندی کاربران را از خدمات و معاملات دنیای ارزهای دیجیتال به راحتی فراهم می‌کرد.
  • کارمزد برداشت در صرافی کوکوین نسبت به دیگر صرافی های کریپتو کمترین مقدار را دارد و بستگی به نوع ارز برداشت شده تغییر می کند.
  • در واقع کوکوین یک صرافی واسطه ای است که این امکان را به کاربر می دهد تا دارایی های دیجیتال خود را معامله کرده و یا اینکه با دیگر ارزهای دیجیتال تبادل کند.
  • با انتخاب گزینه Select a Coin رمزارزی که قصد دریافتش دارید را انتخاب کنید.
  • صرافی کوکوین توکن بومی خود را با عنوان و نماد KCS عرضه کرده است و با استفاده از آن هم می‌توان هزینه‌های کارمزد در این پلتفرم را پرداخت کرد.