صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان

صرافی کوینکس که در چین واقع شده است از معدود صرافی هایی است که تا به حال هک نشده است و جزو صرافی های امن محسوب می شود. شما در این ویژگی اول کوین های خود را می فروشید و در قیمت پایین تر آن ها را خریداری می کنید. ۲- کد تأییدی که به ایمیل وارد شده، فرستاده شده است را در قسمت Email verification code وارد کنید.

صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان به همین خاطر بهتر است از همین ابتدای کار احتیاط لازم را داشته باشید. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. برای اتصال به حساب صرافی کوینکس باید اپلیکیشن آن را از گوگل پلی دریافت و نصب کنید. در ادامه کد تاییدی به ایمیل کاربر ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کند.

از این رو کاربران بایستی به صورت دائم اخبار مربوط به صرافی را دنبال نمایند تا در صورت هرگونه تغییر در سیاست‌های کاری آن، بلافاصله برای خارج کردن دارایی‌های خود از این صرافی نحوه Sign Up در صرافی کوینکس اقدام کنند. در قسمت TOTP در بخش حساب کاربری می‌توانید با دانلود برنامه اندروید و یا IOS گوگل که کار ارسال رمز موقت ۳۰ ثانیه‌ای برای انجام پرداخت‌های مالی کوینکس (مشابه رمز دوم موقت بانکی) دریافت کنید. برای دانلود این برنامه فقط کافی است در گوگل‌پلی یا اپ‌استور کلمه Google Authenticator را جستجو کنید. برای ادامه روند ثبت‌نام در وبگاه Coinex ابتدا باید ایمیل‌های خود را چک کنید. مضمون این پیام، رمز شش رقمی صحت سنجی ایمیل وارد شده در هنگام ثبت‌نام خواهد بود. رمز شش رقمی را در قسمت مربوط به صحت سنجی ایمیل مطابق تصویر فوق(اونجا که نوشته please enter code) وارد کنید و سپس دکمه confirm را بزنید.

تفاوت واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) چیست؟ و کاربردهای آن

پس از اتمام کار می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. آدرس ایمیل به جای نام مستعار آورده می شود که با کلیک بر روی گزینه change Nik name می توانید آن را به راحتی تغییر دهید. کاربرانی که با ایمیل خود اقدام به ثبت نام می‌کنند در سطح 1 قرار می‌گیرند. این کاربران می‌تواند در 24 ساعت حداکثر 10 هزار دلار از این صرافی برداشت کنند.

ایردراپ یا سرمایه گذاری در کوینکس

۶- گزینه متعهد می‌شوم مالک قانونی این اسناد هویتی باشم «I promise to be the legitimate owner of these ID documents» را تیک بزنید و گزینه ارسال «Submit» را بزنید. ۳- اطلاعات اصلی خود را که شامل نام کشور، نام و نام خانوادگی می‌شود در این قسمت وارد کنید. ۲- در این مرحله روی گزینه تایید یا “Verify” کلیک کنید.

ثبت نام صرافی کوینکس