طراحی داخلی صرافی با گروه معماری مهران طاهری

صرافی ها بنا به اقتضای حرفه خود اولین کسانی هستند که از تغییر نرخ ارزها مطلع می شوند. برای طراحی اتاق مدیریت ، موارد زیادی تغییر کردند. بنابراین با انتخاب یک نماد مناسب و مرتبط میتوانید علاوه بر جلب اعتماد مشتریان، حوزه فعالیت خود را نیز به آنان معرفی کرده و لوگوی خود را برای مخاطبان هدف، قابل شناسایی کنید. بنابراین مدیریت چنین فرآیندی مستلزم در دست داشتن سرمایهای هنگفت است تا با اتکا به آن بتوانید وب سایت خود را به خوبی مدیریت کنید. برای داشتن خلاقیت در طراحی پیشنهاد می کنیم طرح های مختلف را ببینید تا طراحی خاص تر و بهتری داشته باشید. بنابراین، در ابتدا نیاز است ما پول خود را تبدیل به دلار دیجیتال کنیم و سپس ارزهای دیجیتال خود را معامله کنیم. در بخش قبلی، «10» ویژگی مهم و حیاتی برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال را بررسی کردیم. با این حال تفاوتی ندارد که در کدام نوع صرافی مشغول فعالیت هستید، آنچه که اهمیت دارد این است که برای صرافی خود یک شخصیت و هویت مستقل تعریف کنید.

امروزه تجهیزات مختلفی جهت پیاده سازی نورپردازی استاندارد و در عین حال زیبا موجود می باشد که با کمک آنها می توان به هر چه زیباتر شدن فضای صرافی کمک کرد. کار سئو و بهینه سازی سایت را نیز به صورت حرفه ای بر عهده بگیرد. کیف پول گرم (Hot Wallet) یک روش ذخیره سازی است که به طور مستقیم به اینترنت متصل است و شامل کلیه کلیدهای لازم برای امضای معاملات می باشد. برای جلوگیری از سرقت و اقداماتی شبیه این بهتر است که کاربران مراحل احراز هویت را طی کنند. به عنوان مثال استفاده از درب های ضد سرقت و یا استفاده از مواد نسوز برای ایمنی در برابر آتش سوزی. البته توصیه اکید به تریدرها، مخصوصا معاملهگران ایرانی این است که تنها از نسخه وب و دسکتاپ صرافیها استفاده کنند. آمریکا، از جمله کشورهای پیشرو در این حوزه است که مالیات بر روی سود حاصل از ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آنها وضع کرده است. بسیاری از صرافیهای غیرمتمرکز فعلا امکانات معاملات فیوچرز و تعیین حد سود و ضرر به صورت یکجا را ندارند. اگرچه این موضوع ممکن است خوب به نظر برسد، در عمل این مدل غیرمتمرکز “رشد به خاطر رشد” فرصت های افزایش سود را برای پیشتازان و آربیتراژکنندگان ایجاد می کند و اغلب به ضرر معامله گران خرده فروش متوسط است.

الزام صرافیها به احراز هویت کاربران و ثبت حسابهای بانکی و شماره تماس آنها میتواند راه را برای وضع این قانون هموار کند. اگرچه وجود تعداد بیشتری رمزارز در یک صرافی، میتواند معامله آنها را برای معاملهگران ساده کند اما وجود تعداد زیادی ارز نشان میدهد که هیچ قانون محکمی برای تایید ارزها در آن صرافی وجود ندارد. صرافی بایننس، در این زمینه پیشتاز صرافیها است و امکانات زیادی برای فعالیت کاربران خود ارائه میدهد. ازاینرو سیستم نوبت دهی به راحتی حجم کارها را کم میکند و باعث میشود که خود مراجعهکنندهها حس آرامش بیشتری داشته باشند؛ و هر پاسخ دهنده بر اساس شمارههایی که اعلام میشود به مراجعه کنندگان پاسخ میدهد.

برنامه نویسی اولیه یکبار است و بسته به امکانات و روابط کاربری متفاوت هزینه آن بین 100 تا 500 میلیون تومان می باشد. به همین دلیل است که تصمیم گرفته شد استخر نقدینگی کلیپر را در ابتدا روی 20 میلیون دلار محدود کنند که از نظر ریاضی با قیمت های بهتر در معاملات کمتر از 10 هزار دلار و قیمت های بدتر در معاملات بیش از 10 هزار دلار مطابقت دارد. طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه ضمن رضایت کاربران از کشور های مختلف، اعتبار و امتیاز سایت را بسیار بالا برده و موجب ارتقای رتبه گوگل خواهد شد. صرافان می توانند با صرف یک هزینه کم و مقرون به صرفه دکوراسیون مغازه خود را تغییر دهند و در یک محیط بسیار امن و راحت به به حرفه ی خود ادامه دهند.

در این بخش میخواهیم، مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی را برای ایرانیها توضیح دهیم. هر چقدر این نقدینگی در صرافی زیاد باشد، شما میتوانید داراییهای خود را در قیمتهای نزدیک به قیمت لحظهای معامله کنید. به دلیل مراجعههای خیلی زیاد مشتریان، حتماً باید در طراحی دکوراسیون داخلی خود از یک کفپوش باکیفیت استفاده کنید. حتماً برای مهمانان یا استراحت کارکنان خود یکدست مبلمان شیک و راحت را در نظر بگیرید. در حال حاضر بیشتر صرافیهای معروف به دلیل اینکه امکان انتقال داراییهای کاربران به کیف پول خود را میدهند، امکان تعقیب تمام تراکنشهای افراد را ندارند. در طراحی داخلی صرافی علاوه بر زیبایی باید به مواردی از قبیل حفظ امنیت نیز توجه کرد در ادامه درباره اصول طراحی داخلی صرافی بیشتر توضیح خواهیم داد.

شما میتوانید با قفل کردن داراییهای ارز دیجیتال خود به کسب درآمد و سود از بازار طراحی دکوراسیون داخلی صرافی ارزهای دیجیتال بپردازید. شخص یا سازمان خاصی صاحب این صرافیها نیست و هر کسی میتواند با به اشتراکگذاری ارزهای دیجیتال مختلف هزینه تراکنشها را به عنوان سود کسب کنند. در این صرافیها شما میتوانید علاوه بر معامله با اهرمهای مختلف وارد موقعیت فروش شده و از کاهش قیمت ارزهای دیجیتال نیز درآمد کسب کنید. در هر حال بین چند صرافی که موقعیت یکسانی دارند، انتخاب صرافی با هزینه تراکنش کمتر معقولتر خواهد بود. سایت شما باید دارای چندین روش برای انجام معاملات باشد تا کاربران بتوانند با توجه به موقعیت و نوع معامله خود بهترین روش معاملاتی را انتخاب کنند.

هر کدام از وب سایت هایی که طراحی می شوند، بر اساس نیازشان، ماژول ها، قابلیت ها و تصاویر گرافیکی طراحی می گردد تا بتواند به درستی کاربران و مصرف کنندگان مرتبط به خود را جذب نماید. میزان کارمزد در سایت ramzinex با توجه به میزان سفارش کاربران بین 0.3 تا 0.12 است که از دیگر سایتهای صرافی بسیار کمتر است. برای اینکه بتوانید یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب را ،برای یک مغازه داشته باشید، باید این نکته را مدنظر قرار داشته باشید که ،طراحی ویترین مغازه، یکی از مهمترین بخشها در قسمت طراحی داخلی مغازه میباشد. اگر میخواهید در بستر یک صرافی به خرید، فروش یا معامله ارزهای دیجیتال بپردازید، باید حجم معاملات صرافی بهگونهای باشد که مطمئن باشید در هر زمان، شما قابلیت تبدیل داراییهای خود به پول نقد را دارید. برخی از صرافیهای ارز دیجیتال امکانات دیگری مانند «استیکینگ» و «مشارکت در صندوقهای سرمایهگذاری ارز دیجیتال» را نیز برای کاربران خود فراهم میکنند. هرچقدر یک صرافی امکانات بیشتری در این زمینه ارائه کند، کاربران راحتتر میتوانند به ترید و معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. خرید و فروش ارز دیجیتال در کشور ما از آن جهت متفاوت است که دسترسی ما به کارتهای بانکی و اعتباری بینالمللی میسر نیست.

امیدواریم که مطالب این مقاله درباره دکوراسیون داخلی صرافی برایتان مفید واقع شود. براساس گزارش ، تندیس بهترین سایت کسب و کار سال ۹۹ در آخرین دوره جشنواره وب و موبایل به این صرافی اهدا شده بود. یک کیف پول تحت وب خوب برای نگهداری توکنهایUSDT که از قدیمیترین کیف پولهای رسمی تحت وب است که بیش از 1000 توکن ERC20 را پشتیانی میکند. همین نوع معامله برای بیشتر تریدرهای بلند مدتی و سرمایهگذاران کافی است اما در صورتی که شما تریدر روزانه حرفهای هستید، بهتر است از صرافیهای متمرکز و غیرمتمرکز خارجی که امکان انجام معاملات فیوچرز در آنها وجود دارد استفاده کنید. این درحالی است که برخی دیگر از صرافیها، امکان انجام معاملات «فیوچرز» (آتی) و همچنین معاملات «مارجین» را فراهم میکنند. منظور از ارزهای دیجیتال معادل دلار یا دلار دیجیتال، استیبلکوینهایی مانند «تتر» و «دای» هستند که به صورت توکن ارز دیجیتال در بسترهای مختلف وجود دارند و قیمت آنها همواره ثابت است.

رعایت این نکات در طراحی داخلی صرافی و حاکم نمودن نظم در این محیط، فضا را برای مراجعین جذاب تر و قابل اعتمادتر می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بیان نکات مهمی در این زمینه بپردازیم. پلتفرم بای بیت اکنون از یک سیستم کیف پول سرد چند امضایی (multi-signature) بهره میبرد تا امنیت داراییهای کاربران تامین شود. در این حالت، شما باید دائم به وضعیت بازار توجه کنید تا در قیمت مناسب، بتوانید ارزهای خود را بفروشید یا ارزهای جدید بخرید. برای موفقیت در ترید و سرمایهگذاری، شما باید بتوانید به راحتی ابزارهای مختلف ترید را در بسترهای معاملاتی صرافی پیدا و استفاده کنید. یکی از این راهکارها استفاده از ارز دیجیتال خود صرافی است. این یعنی دادههای کاربران در زمان ثبت نام، ورود، خرید و فروش ارز دیجیتال و یا هر نوع تعامل دیگری با صرافی محافظت شود. نهنگ ها صرافی های دیگری برای انتخاب دارند. در سال های اخیر با توجه به تغییرات لحظه ای در قیمت ارز و ارز های دیجیتال افراد برای باخبر شدن از نرخ لحظه ای به سایت های مختلف سر می زدند. به عنوان مثال در صورتی که شما از ارز دیجیتال بایننس برای پرداخت هزینه تراکنشهای خود استفاده کنید، صرافی بایننس هزینه درصدی شما را کاهش خواهد داد.

اگرچه همچنان نحوه تشخیص سود یا ضرر کاربران مبهم است. این مساله میتواند باعث ضرر شما شود. پشتیبانی از زبان های دیگر در سایت صرافی p2p باعث می شود تا یک دید و هدف جهانی برای تبادل ارز های دیجیتال به شما می دهد. همین مساله باعث پیچیدگی بحث اخذ مالیات از معاملات ارزهای دیجیتال شده است و فعلا راهکار جامعی برای آن ارائه نشده است. در کشور ما نیز در حال حاضر قانونی برای اخذ مالیات از معاملات ارزهای دیجیتال وجود ندارد. با توجه به اینکه برای تبدیل ارزهای دیجیتال به ریال و برعکس، نیاز به فعالیت در صرافی متمرکز ارز دیجیتال داخلی است، لذا امکان کسب اطلاعات از صرافیها و اخذ مالیات نیز وجود خواهد داشت. درآمد صرافیهای ارز دیجیتال از دریافت هزینه تراکنشها است. صرافی که هزینه تراکنشها در آن مشخص نیست، معتبر نیست. شما در هر نقطه از دنیا که باشید و در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق اینترنت اقدام به خرید و فروش نمایید. بهتر است برای طراحی داخلی صرافی با این نکات آشنایی لازم را داشته باشید.