مجموعه 25 مدل کناف سقف جدید و مدرن-کناف آوگون

تنها در پذیرایی های بزرگ که مساحت سقف زیادی دارید، برای تزیین سقف می توان از این طرح کناف استفاده کرد. ولی در کل این طرح ها خیلی روی مد نیستند و بهتر است تا جایی که می توانید سراغ این مدل کناف سقف نروید. کناف به دلیل سبک بودن و صرف هزینه پایین و زیبایی و جذابیت ظاهری می تواند انتخاب ایده آلی برای طراحی سقف کاذب دکوراسیون داخلی منزل باشد. یکی از موارد طراحی، سقف کاذب کناف و مدل کناف آشپزخانه است که می‌تواند به فضا شخصیت بدهد و آن را از دیگر فضاهای خانه متمایز کند. در این مطلب به این موضوع اشاره کردیم که سقف کناف از پرطرفدارترین محصولات برای تزیین سقف های خانه هستند و مزایا و معایب و نکات اجرای آن را شرح دادیم.

کناف سقف و دیوار به خاطر سادگی و شیک بودن به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای دکوراتیو تبدیل شده است. کناف با تنوع به شدت بالایی که در طرح‌ها و سبک‌های خود دارد، پاسخگوی هر سلیقه‌ای می‌باشد. در این مقاله سعی کردیم گالری کاملی از نمونه‌های کناف سقف و دیوار برای شما بیاوریم. امروزه جدای از طرح های کناف رایج گذشته، طرح های خلاقانه و جدیدی برای سقف پذیرایی طراحی و اجرا می شود. این طرح ها گاه از شکل های غیر متعارف و گاهی از ترکیب دو یا چند شکل رایج ولی به نحوی جدید به وجود می آیند.

از مواردی که باید در نکات اجرای آن توجه نمایید مجموع محیط است. دقت کنید برای فضا های کوچک و شلوغ از سقف کناف برجسته یا شلوغ استفاده نکنید. فقط کافیست هر چند وقت یکبار با یک دستمال خشک سقف را تمیز نمایید. برای این کار از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن کمک بگیرید و سپس آن را خشک نمایید. این نوع سقف جزء شیوه های نسبتا جدید در طراحی و دکوراسیون ایرانی می باشد که روزانه به تعداد علاقه مندان آن افزوده می شود. شاید برایتان جالب باشد که این موضوع را بدانید استفاده از سقف کناف بین ایرانیان بیشتر از دیگر مناطق جهان می باشد.

مدل سقف کاذب موجود در بازار + نمونه کار

یکی از ایده هایی که می توان در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد، طراحی سقف آشپزخانه با استفاده از روش کناف کاری می باشد. استفاده از کناف آشپزخانه در سبک های مدرن و کلاسیک بسیار کارآمد بوده و نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. آشپزخانه محیط کار افراد خانواده به ویژه مادران است و کناف کاری همراه با نورپردازی صحیح و مناسب در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است . ما حامی همایش های ملی و بین المللی در جهت رشد و توسعه علمی کشور هستیم. همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است. فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده اجرای سقف کاذب کناف نمایید. مدل کناف سقف منزل ایرانی که از هالوژن های متعدد به شکل ستاره مانند استفاده کرده است.

محبوبیت بالای استفاده از کناف در ایران باعث شده است تا در منازل مسکونی و شرکت های تجاری بسیاری از نمونه های مختلف طرح های کناف را مشاهده کنیم. آیا انتخاب شما در رده لاکچری محسوب میشه؟ اگه پاسخ مثبت است توجه کنین که سقف رو فقط زمانی لاکچری می‌زنن که محیط اتاق و چیدمان اون نیز لاکچری باشه. به بیان دیگه باید زیرسازی متناسب با طرح ترکیبی خودتون رو پیدا کنین، تا در طول زمان مشکلی برای اتصالات سقف شما بوجود نیاد. با نصب سقف کاذب شما می‌تونین سیم کشی و اتصالات سقف اصلی رو پنهان کنین.

انواع مدلهای جدید و شیک کناف سقف

امروزه برای طراحی پذیرایی به سبک‌های مدرن یا کلاسیک به جای گچبری از کناف سقف استفاده می‌شود. طراحی سقف پذیرایی باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی آن انجام شود. برای مثال اگر به دنبال ایجاد فضایی مدرن و شیک در پذیرایی هستید، می‌­توانید انواع مدل سقف کناف پذیرایی ساده، شیک و مدروز را به کار ببرید. در طراحی دکوراسیون داخلی باید علاوه بر سبک و اجزای مبلمان به ابعاد فضا نیز در انتخاب طرح مورد نظر توجه کرد، حتی می‌توان با رنگ آمیزی کناف متناسب با دکوراسیون این اتاق تلفیقی زیبا در فضای پذیرایی ایجاد کرد. استفاده از کناف برای طراحی سقف پذیرایی نیز از ایده های منحصر بفرد می باشد. امروزه شاهد آن هستیم که در طراحی اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک به جای گچ بری سقف از کناف استفاده می شود.

اگر خانه شما نسبتا کوچیک می‌باشد پیشنهاد می‌شود از طرح‌های ساده‌تری استفاده کنید که زیبایی منزل شما کامل شود. دقت داشته باشید که این مسئله بسیار اهمیت دارد که شما طرح مناسبی را انتخاب کنید که مناسب فضای مدنظرتان باشد. در طراحی سقف طرحدار اگر مشتری طرح دلخواهی داشته باشد تیم حرفه‌‌ای سازه نو این کار را با دقت کافی و بسیار حرفه‌‌ای خدمتتان ارائه می‌دهد.

  • در هنگام نصب سقف کناف برای چنین آپارتمان‌های، باید از طرح‌های ساده استفاده کرد.
  • جنس این نوع سقف کناف از شیشه مقاوم بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.
  • از مواردی که باید در نکات اجرای آن توجه نمایید مجموع محیط است.
  • کناف سقف کاذب که در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است به علت رنگ‌پذیری در طرح‌ها و رنگ‌های زیبایی انجام می‌شود.
  • در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که استفاده ازسقف کنافاز پرطرفدارترین ایده های برای تزئین سقف ساختمان های امروزی می باشد.

مجموعه 25 مدل کناف سقف جدید و مدرن-کناف آوگون