معروف ترین برندهای جواهرات لوکس در دنیا؛ ۱۰ برندی که عاشقان بی‌شمار دارند چطور | hsaatchi

وب سایت ون کلیف از طریق انیمیشن ها و ویدئو کلیپ هایش، سرزندگی و نشاط طبیعت را به تصویر می کشد و نشان می دهد که جواهرات سفر خود را از دل مناظر و چشم اندازهای زیبا شروع می کنند. در اغلب جواهرات ون کلیف عنصری روایت گر و تشبیهی وجود دارد که نتیجه ی پیوند طرح های پیچیده و کار روی سنگ ها هستند. این شرکت علاوه بر جواهرات در زمینه‌ی تولید عطر و محصولات مراقبت از پوست و حتی اقامت‌گاه‌ها و هتل‌های ۵ ستاره نیز فعالیت دارد.

ارائه جواهرات با کیفیت بالا و طراحی زیباست

معروف ترین برندهای جواهرات لوکس در دنیا؛ ۱۰ برندی که عاشقان بی‌شمار دارند چطور | hsaatchi

سبک این برند در فضای هنری پاریس غوطه‌وراست و از نزدیک ریتم طبیعت را دنبال می‌کند. این برند بخاطر استفاده از طراحی حیوانات، گل‌ها و طبیعت در زیورآلات لوکس خود شهرت جهانی یافته است. میکی موتو خالق برند معروف میکی موتو در 25 ژانویه سال 1858 در خانواده ای ژاپنی و فقیر میکی موت چشم به جهان گشود. در 13 سالگی و به علت فقر شدید پس از رهایی تحصیل به دستفروشی مشغول شد. پیش از میکی موتو پیشینه ای برای جواهرات به صورت حرفه ای در ژاپن وجود نداشت.

۵٫ Tiffany  & Co تیفانی اند کو

این برند نیز در سال 1932 در شهر نیویورک بنیان‌گذاری شد و با طراحی و تولید جواهرات لوکس و زیبا به سرعت توانست به شهرت برسد و لقب پادشاه الماس را از آن خود کند. ویژگی منحصر به فرد دیگر در زیورآلات کارتیه طرح پانچ است که در اکثر جواهرات این برند به خوبی نمایان و قابل تشخیص‌اند. البته در گذر زمان نشان پانچ نیز تغییر کرد تا کارتیه با این تنوع و تغییر مشتریان خود را راضی نگه دارد.

زمینه کار این برند تنها طلا نیست و محصولاتی شامل عطر، ساعت، عینک و دیگر زیورآلات را ساعتچي تولید می کند. همچنین چند سالی است که این برند در زمینه تولید محصولات چرمی مانند کیف و کمربند برای آقایان و خانم ها فعالیت می کند. شعب کارتیه برند کارتیر در حال حاضر ۲۰۰ فروشگاه در ۱۲۵ کشور جهان حتی کشورهای آسیای شرقی مانند کره و چین دارد اما سه مرکز اصلی آن در پاریس، لندن و نیویورک است. گارارد یک برند طلا و جواهر معروف است که توسط یک طراح بریتانیایی در سال ۱۷۳۵ تأسیس شد.

  • چارلز لوئیس تیفانی و جان بی یانگ در سال ۱۸۳۷ در شهر نیویورک شروع به راه اندازی یک کمپانی کردند و در ابتدا شروع به فعالیت در زمینه لوازم التحریر و محصولات فانتزی پرداختند.
  • بنابراین، خرید طلا برای عروس و داماد، یکی از مهمترین خریدهایی است که در روز عروسی انجام می‌شود.
  • مطمئنا تا نام بهترین طلا فروشی تبریز به میان می آید به این مسئله می رسیم که طلا فروشی که نسبت به مابقی طلا فروشی ها برتری دارد باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد.
  • مجموعه وسیع این برند محدود به تولید دستبند طلا، انگشتر طلا و در کل جواهرات لوکس زنانه نمی‌شود، بلکه در طراحی محصولات‌شان به مردان و کودکان هم توجه دارند.