خرید و قیمت شیر صافی چدنی ، فولادی و برنجی ولوسند | kasrasaran

این شیرها در بخش‌های متعددی مانند سیستم تأسیسات ساختمان‌ها و کارخانجات، سیستم‌های آبیاری، خطوط انتقال نفت و گاز، پروژه‌های آبرسانی و غیره کاربرد دارند. شیر صافی برنجی عموما به صورت فورج و با آلیاژ برنج و برنز ساخته می شوند و در سایز های ½ تا 2 اینچ قابل عرضه می باشد. هنگامی که شیر صافی نیاز به سرویس یا تمیزکاری دارد حتما ابتدا فشار سیستم را به صفر برسانید سپس اجازه دهید تا کاملا خنک شود. اگر هنگامی که سیستم فشار بالایی را تحمل می‌کند، درپوش آن برداشته شود، امکان وارد آمدن خسارت جدی به سیستم و اپراتور آن وجود دارد. ابتدا باید تمام سطوح ماشین‌کاری شده را با دقت بررسی کنید تا از عیب و نقص آن جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که قسمت مکش آن عاری از اشیاء خارجی است. کلیه فشارگرها باید با فلش بر روی بدنه شیر صافی که در جهت جریان قرار دارد نصب شیر یکطرفه صنعتی شود.

شیر فشارشکن پیلوت دار

شیر صافی برنجی برای فیلتر کردن و جداسازی ناخالصی در مسیر عبور مایعات استفاده می‌گردد. همیشه در سیستم‌های انتقال سیالات ذرات مختلفی شناور در سیال‌ها وجود دارد که وارد شدن این ذرات به داخل پمپ‌ها و سایر تجهیزات تاسیسات باعث وارد شدن صدمه جبران ناپذیر می‌شود. در هنگام خرید شیر صافی برنجی این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت مواد اولیه آن که برنج است در سطح جهان و برند تولیدی و سایز از جمله عوامل مؤثر بر قیمت شیر صافی برنجی است. هر کدام از این محصولات با توجه به مقدار فشار کاری سیستم قابل انتخاب می باشد. شیر صافی برنجی در سایزهای مختلفی مانند 1/2 اینچ ، 3/4 ، 1 اینچ ، 11/4 اینچ ، 11/2 اینچ ، 2 اینچ ، 21/2 اینچ ، 3 اینچ و 4 اینچ تولید می شود.

استفاده از شیر صافی، مستقیماً باعث افزایش طول عمر سایر تجهیزات، علی الخصوص پمپ‌های گران قیمت موجود در سیستم می‌شود. شیر صافی یکی از پرکاربردترین شیرآلات برنجی، در صنعت به خصوص در صنایع خاص مانند آب و فاضلاب، نفت، گاز و پتروشیمی است. شیر صافی نوعی شیر است که با استفاده از یک قطعه توری مانند، باعث جلوگیری از عبور ضایعات و اضافات شناور سیال در مسیر لوله می‌شود. شیر صافی ممکن است در بالای پمپ‌ها قرار بگیرند تا آن‌ها را در برابر ضایعات ساختمانی که ممکن است در لوله باقی مانده باشد، محافظت کند.

شیر صافی برنجی کشویی کیزایران 3/4 اینچ

همین عامل نیز باعث می‌شود تا نه‌تنها در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند بلکه برای انتقال آب شهری نیز بتوان از آنها استفاده کرد و از مزایای آنها نهایت بهره را برد. امروزه شما می‌توانید از این محصولات برای تصفیه کردن انواع مختلف سیالات مانند آب، انواع روغن، نفت و حتی بسیاری از گازها نیز استفاده کنید. ویژگی‌های فوق‌العاده این محصولات باعث می‌شود تا در استفاده از آنها محدودیتی برای شما وجود نداشته باشد.

  • اگرچه از نظر کارکرد جداسازی ناخالصی ها فیلتر و شیرصافی یکسان عمل می کنند اما تفاوت هائی میان آنها وجود دارد.
  • در این مسیر اطلاعات فنی دقیق، قیمت رقابتی و برند های برتر بازار در خدمت شما خریداران عزیز قرار خواهد گرفت.
  • صافی فلنچدار با بدنه چدنی با پوشش رنگ و توری ضد زنگ گالوانیزه یا استیل برای جلوگیری از حرکت آشغال ها و قطعات شناور در سیال در مسیر حرکت سیال در لوله ها است.
  • شیرآلات در صنعت ساختمان سازی کاربرد وسیعی دارند و از مواد گوناگون مانند چوب، سفال، نقره، طلا، آهن و استیل تولید می شوند.
  • علاوه بر این باید دقت داشته باشید که خرید از یک فروشگاه معتبر به میزان زیادی در کاهش هزینه‌های شما نیز تاثیرگذار است.
خرید و قیمت شیر صافی چدنی ، فولادی و برنجی ولوسند | kasrasaran

شیر صافی استنلس استیل عموما برای سیستم و سیال های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. جنس استنلس استیل به دلیل کاهش اصطکاک و سطح سیقلی سهولت امر تمیزکاری شیر را فراهم کرده و با داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر فشار، دما و خورندگی قابل توجه مهندسین و مصرف کنندگان عزیز هستند. فیلتر وسیله‌ای که ذرات معلق را از گاز یا مایع معینی جدا می‌کند اما یکبار مصرف است.

شیر سوپاپی برنجی