دولینگو برنامه آموزش زبان، مزایا و معایب آن و معرفی آزمون دولینگو یادگیری زبان انگلیسی از پایه | iranbritish

دولینگو برنامه آموزش زبان، مزایا و معایب آن و معرفی آزمون دولینگو یادگیری زبان انگلیسی از پایه | iranbritish

بخش داستان‌ها با فاصله‌ی زیاد بخش موردعلاقه‌ی من در دولینگو دولینگو است. این داستان‌ها علاوه بر این‌که از لحاظ صداگذاری کیفیت بالایی دارند، بلکه خودشان هم بامزه هستند و شخصیت‌های دوست‌داشتنی دارند و زبانی که در آن‌ها به کار رفته، در عین ساده و قابل‌فهم بودن برای یک زبان‌آموز، کاملاً طبیعی و باورپذیر است. فقط ای‌کاش دولینگو داستان‌های قدیمی‌تر را که شخصیت‌های مشترک نداشتند حذف نمی‌کرد. من حتی دفعاتی هم جمله‌ی تمرین را داخل گوگل ترنسلیت قرار دادم و آن را در بخش جواب کپی پیست کردم، ولی دولینگو آن را غلط می‌گرفت، چون در عین درست بودن جمله، آن چیزی نبود که دولینگو مدنظر داشت.

  • اگر به زبان انگلیسی مسط هستید بدون شک قادر به یادگیری دیگر زبان ها با Duolingo خواهید بود.
  • همانطور که می­دانید طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمام آزمون‌های بین‌المللی در ایران، از جمله آزمون‌های آیلتس و تافل، تا آخر دسامبر (اوایل دی ماه) برگزار نخواهد شد.
  • اگر سوالی را نادرست پاسخ دهید، از تعداد قلب‌های شما کاسته می‌شود و اگر در تمرین‌های بعدی این اشتباهات را رفع کنید، دوباره قلب‌ها را به دست خواهد آورد.
  • شریف ویزا با حداقل کارمزد، پرداخت آنلاین و ثبت نام دولینگو را برای شما انجام می دهد.

در طول سال های اخیر نرم افزارهای یادگیری زبان، این نیاز را تا حد زیادی برطرف نموده و راهی جایگزین و ساده برای یادگیری بهتر زبان به شمار می رود. لازم به ذکر است که دوره‌های این آزمون در موسسه تخصصی زبان کوییک برای تمامی سطوح به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌گردد. موسسه تمامی مراحل ثبت‌نام و امادگی را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد و شما می‌توانید با خیال راحت به مهاجرت خود فکر کنید. برای کسب آمادگی در سوالات Extended Speaking آزمون دولینگو، از کتاب­‌های اسپیکینگی که در بخش منابع آزمون دولینگو معرفی کردیم، استفاده نمایید.

انواع دوره‌ها در برنامه Doulingo

پیش از شروع آزمون یک بخش اختصاصی برای آماده سازی در نظر گرفته شده تا زبان آموز بتواند پیش از شروع تست، بررسی‌های لازم را انجام دهد. این مرحله حدودا نیاز به 5 دقیقه زمان دارد که برای تست وبکم و میکروفون کافی است. قوانین شرکت در آزمون هم در مرحله آماده سازی برای شما ارسال خواهد شد. دولینگو با ارائه یک آزمون 45 تا 60 دقیقه‌ای در وقت شما صرفه جویی کرده و مانع از بروز خستگی در حین آزمون می‌شود. بخش لیگ‌های دولینگو تلاشی برای رقابتی کردن فرآیند یادگیری زبان است که برای شخص من بسیار موثر واقع شد، طوری که صعود به لیگ‌های بالاتر و باقی ماندن در بالاترین لیگ (لیگ الماس) یکی از انگیزه‌های من برای صرف کردن زمان نسبتاً زیاد برای تمرین روزانه بود. کارکرد آن بدین صورت است که هر یک هفته بین ۳۰ کارآموز واقعی قرار می‌گیرید.

انواع سوالات آزمون دولینگو (Duolingo)

بزرگ‌ترین مشکل دولینگو این است که کاربرانش را وادار به حفظ کردن جملات می‌کند. بعضی از تمرین‌ها بدین صورت هستند که دولینگو جمله‌ای اسپانیایی را پیش روی شما می‌گذارد و ازتان می‌خواهد آن را به انگلیسی ترجمه کنید (یا برعکس). ولی از درخت مهارت پنجم ششم به بعد که جملات سخت‌تر می‌شوند، این مشکل بدجوری توی ذوق می‌زند. چون گاهی پیش می‌آمد که من معنای یک جمله را به‌طور کلی می‌فهمیدم، ولی دولینگو ترجمه‌ای را که می‌نوشتم غلط می‌گرفت، چون دقیقاً مطابق با آنچه در خزانه‌ی دولینگو ذخیره شده بود نبود.

در بین چندین و چند نرم افزاری که با هدف آموزش زبان‌های خارجی طراحی شده‌اند، می‌توان گفت نرم افزار duolingo بهترین نرم افزار آموزش زبان محسوب می‌شود. علاقه مندان به زبان های مختلف می دانند که تا چه حد موضوع زمان برای یادگیری اهمیت دارد. همچنین تمرین و تکرار می تواند نتایج ارزشمندتری را به دنبال داشته باشد و این کار برای افراد پر مشغله که زمان چندانی را برای رفتن به کلاس های مختلف زبان ندارند، سخت تر خواهد شد. در کشور ما افراد بسیاری به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند که یادگیری این زبان به کمک نرم افزار باعث می گردد که با صرف زمان کم، بهترین نتایج را به دست آورد. در ادامه به معرفی و یادگیری زبان انگلیسی به کمک نرم افزار duolingo و busuu خواهیم پرداخت.