صفحه اصلی شیر فلکه صنعتی,شیر آلات,شیر صنعتی,ولو,تولید شیرفلکه,قیمت شیر فلکه,سوپاپ,قیمت شیر فلکه کشویی,اتصال قابل پیاده شدن,فلنج,لرزه گیر,valve,gate valve,شیر تک روزنه,شیر فشار شکن | کسری سارانصفحه اصلی شیر فلکه صنعتی,شیر آلات,شیر صنعتی,ولو,تولید شیرفلکه,قیمت شیر فلکه,سوپاپ,قیمت شیر فلکه کشویی,اتصال قابل پیاده شدن,فلنج,لرزه گیر,valve,gate valve,شیر تک روزنه,شیر فشار شکن | کسری ساران

  • در این مرحله و با کمک تری بلندر، اجزای پودری همچون شکر، شیر خشک و … نیز به تانک اختلاط اضافه می‌­شوند و با کمک همزن اختلاط کامل صورت می‌گیرد.
  • شیر دوشیدن در دامداری های کوچک با دست و در دامداری های بزرگ با دستگاه شیردوشی انجام می شود.
  • دستگاه گوارش برخی افراد آنزیم لاکتاز را ندارد و در نتیجه لاکتوز در بدن این افراد به قندهای ساد‌ه‌­تر تبدیل نمی‌شود که این امر موجب اختلالات گوارشی می­‌شود.
  • برای تولید فراورده های لبنی، شیر از دامداری یا مرکز جمع آوری به کارخانه منتقل میشود.
  • فیلترها بسته به محل استفاده می توانند مفصلی، صافی های مشبک استیل یا فیلترهای دوگانه باشند.
  • انواع شیر صنعتی شامل شیرآلات صنعتی آب و شیرآلات صنعتی پتروشیمی می شوند که در ادامه با ارائه مشخصات فنی شیرآلات صنعتی به معرفی آنها می پردازیم.
  • اگر به دنبال تولید کننده یا فروشگاه های اصلی شیرآلات صنعتی هستید می توانید با مراجعه به وب سایت ها  و ارتباط با مشاورین آنها محصول خود را انتخاب کنید. بسته به قوانین و مقررات، طراحی خطوط تولید برای شیر پاستوریزه از کشوری به کشور دیگر و حتی از کارخانه ای به کارخانه دیگر بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، استانداردسازی چربی (در صورت اعمال) ممکن است به صورت جدا قبل از پاستوریزاسیون یا در بخشی از خط تولید که سیستم استانداردسازی در یک واحد پاستوریزاسیون ادغام شده است، اجرا شود. در یک خط تولید شیر پاستوریزه، تعداد زیادی از مخازن نگهداری با کاربری های متفاوت مورد استفاده واقع می شود که متناسب برای فرآوری شیر و بر اساس نوع بدنه به سه دسته کلی تقسیم می شوند.

    خط تولید شیر پاستوریزه

    به عنوان مثال در برخی از کارخانه ها بخش های پاستوریزاسیون و استاندارد سازی با هم ادغام شده اند و در کارخانه ای دیگر جدا از هم هستند یا در بعضی خطوط تولید شیر ممکن است عملیات همگن سازی حذف شود. اما به طور کلی در همه کارخانجات تولید شیر، بخش های فیلتر، پاستوریزاسیون و خنک سازی پایه اصلی فرآوری شیر پاستوریزه می باشد. این روزها از تجهیزات لبنی برای فرآوری شیر برای تهیه انواع لبنیات مانند خامه، کره، پنیر و برخی دیگر استفاده می‌شود. این تجهیزات لبنی به افزایش تولید، کاهش زمان بسته‌بندی و همچنین هزینه کاری در خط تولید شیر کمک می‌کند.

    سوالات متداول راه اندازی خط تولید لبنیات

    این شیرها مواقعی به کار می­روند که قصد داشته باشند تا جریان را به صورت کامل بسته یا باز نمایند. کم بودن افت فشار در طول شیر گیت ولو بسیار کم است و همین ویژگی این محصول را تبدیل به گزینه ای عالی برای استفاده در مسیر جریان لوله های طویل مانند خطوط لوله انتقال نفت کرده است. فرآوری شیر در صنعت به مواد اولیه درجه یک و خطوط تولید که به درستی طراحی شده نیاز دارد تا محصول نهایی با بالاترین کیفیت به دست آید. در این فرآیند دو زمان ماند وجود دارد؛ یکی به مدت 90 ثانیه در دمای 90 درجه (قبل از هیتر اصلی) جهت تثبیت پروتئین­‌ها و دیگری به مدت 4 ثانیه در دمای 135 درجه جهت تکمیل فرآیند شیر فلکه صنعتی قیمت استریلیزاسیون. عمل هموژن کردن در این فرآیند باید در دمای 75 درجه صورت پذیرد و چنان‌چه این کار بعد از هیتر اصلی انجام شود هموژنایزر باید اسپتیک باشد. برای مشاهده اطلاعات کامل در رابطه با دستگاه هموژنایزر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    شیر آلات (Valve)

    دوشیدن گاو با دست امکان پذیر است؛ با این حال، دوشیدن یک گله کامل گاو دو بار در روز به این روش زمان و انرژی زیادی می‌خواهد. قبل از اختراع ماشین‌های شیردوشی، مردم گاوهای شیری خود را با فشار دادن ملایم روی پستانک گاو با استفاده از انگشت شست و سبابه دوشیده بودند. مجموعه علم فود با همکاری یکی از آزمایشگاه های همکار غذا و دارو و سازمان دامپزشکی، دوره آزمایشگاه میکروبی مواد غذایی و آزمایشگاه شیمی مواد غذایی را به صورت کاملا عملی و تحلیلی تهیه کرده است. در این دوره آزمایش های مهم شیمی مواد غذایی از جمله جدول تغذیه ای مواد غذایی که جزء آزمایشات مهم هستند به صورت کاملا عملی آموزش داده شده است.

    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار